Norbi büszke lenne rám

 2010.01.24. 09:53

23/01/10 - Port Canaveral, FL

Ma szakítottam a cukorral. Eddig cukorral ittam a kávémat, de ebben a béna országban nem ugyanolyanok az ízek, mint otthon, és higgyétek el, itt még a cukor sem édes. Úgyhogy a megszokott ízhatáshoz itt öt(!) cukrot kellett tennem a kávéba, amiből ma úgy döntöttem, hogy elég volt. Szóval, áttértem édesítőre, ami viszont ugyanolyan kurvaszar, mint otthon, de legalább egészséges. Igaz, édesítőből is van háromféle a staff messben, úgyhogy a következő pár hétre legalább lefoglal az, hogy kikísérletezzem, melyik édesítő a jobb, és nem foglalkozom azzal, hogy egyiknek sem olyan az íze, mint a cukornak.

Valami egyébként is történik szerintem a szervezetemmel - talán most lett elege az itteni szemét kajából, amiből viszont legalább sokszor és sokat eszünk -, ugyanis ma délben, nem fogjátok elhinni, megkívántam a gyümölcsöt! Ha annyi millióm lenne, ahányszor Lapóc otthon elmondta, hogy "egyél gyümölcsöt, nem eszel elég gyümölcsöt", akkor most a saját hajómon hajóznék, ennek ellenére sosem voltam igazi gyümölcsfaló. Az meg, hogy nekem magamtól eszembe jusson; na olyan még nem volt. Eddig! - ma ebédre egy almát és egy körtét ettem. És jólesett! Később uzsonnára frissen kisült, enyhén fokhagymás bruschettát fűszervajjal - na és egy szelet pizzával, mert azért nem eszik olyan forrón ezt az egészségesétkezés-projektet. ;)

A lényeg, hogy igyekszem odafigyelni, mit eszem és mikor, ami itt a legnehezebben kivitelezhető dolgok egyike, mert amikor rendszeresen éjfél után zárjuk a galériát, akkor a midnight büfé bizony igen-igen csábító. Szerencsére továbbra is elképesztően jól nézek ki :))), de azért az első három hétben felszedett, és végül az influenzakaranténban szerencsésen leadott öt kilót intő jelnek tekintem.

Ma keveset dolgoztam (szerencsére, mert tegnap este, mit ad isten, megint buliznunk kellett reggelig, basszameg :) - két fotóst búcsúztattunk. Na ez az átka a nagy hajónak és a nagy teamnek, valaki mindig megy vagy érkezik, úgyhogy mindig ünnepelnünk kell valamit). Reggel hatkor nyitottuk a galériát - másfél óra alvás után, még mindig enyhén ittasan - a leszálló utasoknak, utána délután volt időm aludni, este meg megint kalóz voltam, szóval laza volt, nem kellett fotóznom.

Ja, meg megnéztem délután, ahogy kihajózunk Port Canaveralból, szép volt. És láttam delfint, wow!!! Nem ám az állatkertben, akváriumban - élőben, vaze. Ezek ott úszkálnak a hajó mellett Floridában... (Melis, Atis! Naná, hogy rögtön Ti jutottatok eszembe... :) Remélem, most mosolyogtok, mert én jót nevettem magamban, ahogy néztem, amint "ugrálnak fel a habokból, táncot járnak csapatostúl... - Delfin, delfin, imádlak, pajkos kis komám :DDD)

Ezekkel az örömteli sorokkal zárom mai beszámolómat, kívánok Nektek sok napfényt, mer' az jó.

Címkék: szabadidő nincs szárazföld port canaveral

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr991699224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kéti2 2010.01.25. 12:33:58

Fúúú! De szeretem, ha ilyen jókat írsz! Ezen a hajón alá kellene írnod egy újabb "évadot"! :)
Delfinek! Nem véletlenül imádom én is őket. Mindig mosolyognak! :)
Puszi

NYUA 2010.01.28. 21:15:41

Jimm, sikerült fotókat is csinálni erről a superélményről, a delfinekről? Vagy nem volt a közelben a kamerád? Nagyon irígyellek érte és színesen látnám legalább fotódon őket! PUSSZ

nyavajas (törölt) 2010.01.29. 18:19:13

Szerintem az édesítő jobb mint otthon. A cukrot pedig még sosem próbáltam itt, mert 15 éve cukor nélkül iszom a kávét. (Ennek ellenére persze megint híztam, de még van 10 cruis-om újra lefogyni.) Sztem amúgy a rózsaszín a tuti, de persze, nem vagyok benne biztos, mint ahogy itt semmiben sem. Ég áldjon :)
süti beállítások módosítása