Csináltam Fészbúkot

 2010.01.29. 22:01

28/01/10 - Costa Maya, Yucatan, MX

Nem is meséltem még Nektek, hogy a "sohasem veszek magamnak dohányárut" című elvem pár évvel ezelőtti dicsőséges feladása után a minap egy újabb "örökérvényű" elhatározásom mögül sikerült kihátrálnom: bizony, most már én is megtalálható vagyok a social networking mocsarában. Feliratkoztam a Facebookra. Renike már a kiutazásom előtt megmondta, hogy így lesz; hát valóban. A Fascination drydockba vonulásakor nemcsak én, hanem a személyzet kétharmada is távozott, így érthető, hogy az utolsó héten a "melyik hajóra mész?" kérdés mellett a "fent vagy Fészbúkon?" volt a második leggyakrabban elhangzó. És mivel sok barátot és ismerőst hagytam ott, hát végül beadtam a derekam és kreáltam egy accountot. Asszem, azt kell beírni a böngészőbe, hogy http://facebook.com/jPhix és akkor egyszeribe jólesz nektek. (Nem mintha ezrével gyűjtögetném azóta az ismerősöket, úgyhogy nem is kérek senkit, hogy jelöljön be, de ha éppen ezzel ölnétek az időtöket odahaza, akkor ám legyen, a lehetőség adott.)

Jaj, és ha már ismerősök! Ezt hallgassátok: "Peti vagyok az Imaginationről, drága Kálmán! Sajnálom, hogy nem tudtunk találkozni Nassauban, remélem, jól vagy és jól megy a sorod, minden jót kívánunk Neked a Dreamen, otthon találkozunk! Ölel Peti és Szabi.
ui. Most hogy visszagondolok, az egyik legszebb esténk volt, mikor fent énekeltünk a fedélzeten. - P."

Ezt az üzenetet egy összehajtható Imagination deck plan hátuljára firkantva kaptam (tehát egy hagyományos, kézzel írott üzenetről beszélünk; meglepő, de bizony ilyen is létezik még a 21. században). E cruise elején új tag érkezett a fotós csapatba, Leoni Dél-Afrikából. Teljesen kezdő a lány, tehát a college neki is az Imaginationön volt, mint nekem, és gondolom, amikor a fiúk megtudták, hogy a Dreamre helyezték őt, üzentek nekem.

Peti, Szabi! Köszönöm kedves soraitokat, ha nem lennék ittas, talán válaszolni is tudnák rá valami szépet (a bejegyzés elejét még tegnap kezdtem írni, józanul, azóta eltelt egy nap, és, mit ad isten, megint búcsúztatunk egy kollégát, úgyhogy megint buli volt a crew barban), ezért most röviden összefoglalva csak annyit, hogy köszönöm kedves soraitokat, és ha nem lennék ittas, akkor talán válaszolnák is rá valami szépet. (Megjegyzés az olvasók zömének: a nákozás direkt van benne, Melis és Atis, no meg persze Lackó értik, hogy miért.)

Nem baj, ha most elmegyek aludni? Jobb lesz úgy mindenkinek. :)

Update: Az lefelejtettem, hogy a Peti üzenetében olvasható este amúgy az az este, amiről korábban Ti is olvashattatok a "Gyerekek, ma elloptam egy rákot" című fejezetben.

Címkék: szabadidő szárazföld costa maya

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr251714106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kéti2 2010.01.30. 10:52:41

Az ittasságot igazolhatom. :D
Aludj jól, Phix! Puszi

NYUA 2010.01.30. 18:28:24

Szia, mondtam már valaha neked, hogy utálom a részeg matrózokat (és persze a fotósokat is)? Ha kipihented magad és újra "normális" blogot fogsz írni, akkor majd újra írok, talán 1 személyes mélt is! Esetleg lehetne nyomatékosan kérnem, hogy a mennyiséggel óvatosan és ne vegyél cigit sem, mert ezekre nem ok 1 búcsúzkodás! Vigyázz magadra! A cigiről pedig sokkal nehezebb leszokni, mint amennyire könnyű rászokni!!!! ÉN MÁR CSAK TUDOM, MIRŐL BESZÉLEK, most épp ezzel kínlódok! PÁÁÁÁ

tyuki 2010.01.30. 20:32:08

Igen, nekem is tetszik ez a hagyományos kézzel írott dolog. Ez a Peti műve, én dög vagyok. Valóban a ''Marosmenti fenyveserdős'' este az egyik legszebb volt. Kicseréltek night shiftre, alűig várom, hogy Cozumelben megint motorozhassak.Legjobbakat neked.

Kéti2 2010.01.31. 06:52:57

@NYUA: Egyetértek! Én is szóvá tettem a piálást. Abban meg nagyon bízom, hogy cigit nem vesz és nem szokik rá teljesen, mert az biztos anyagi csődöt jelent az ember életében.

*bocs, Phix!*

T1GRIS 2010.01.31. 18:19:32

Ej, de szigorú itt mindenki... :P
Elmondanám, hogy otthon ugyanennyit bulizok, mint itt, csak itt jobban értékelem. :)

Marfalkov (törölt) · http://marfalkov.wordpress.com/ 2010.01.31. 19:36:53

pia, cigi, fészbúk...
Lehet még ennél is lazábbra venni a dolgot? :) Jó olvasni a blogot, kívánom maradjon kitartásod az írásához. Üdvözlet!

NYUA 2010.01.31. 21:31:25

1./ Köszi Kéti, hogy mi szeretnénk megóvni. Jó, hogy Te is óvod a "majdnem fiadat"! És minden jó kívánok neked, nektek!
2./ JimmyPhixy! Te meg inkább pihenj a szabadidődben, mint piálni jársz az ottani csehókba! Mikor látjuk a rájás és deléfines képeket /vagy nincsenek is ilyenek/?! Mill. PUSSZ

Kéti2 2010.02.01. 17:50:57

@NYUA: Ez csak természetes... :)
Puszi, NYUA! :)
süti beállítások módosítása