Hámlik a képem

 2010.02.07. 10:20

06/02/10 – Port Canaveral, FL

Ma találkoztam a két legbalfaszabb utassal, mióta hajózom. Oké, az amerikaiak ugyebár legendásan hülyék, ezt már azelőtt tudja az ember, hogy idejönne, de még ezzel a felkészültséggel is sokkoló testközelből megtapasztalni a mindent elemésztő sötétséget. Például az embarkation fotók (ezek az első fényképek, amik készülnek az utasokról, a beszállás pillanatait örökítik meg, még a terminálban) alkalmával mindig szoktunk versenyezni, hogy a csapaton belül ki gyűjti be a legtöbb "that's not us"-t. Poénmagyarázat: ennél a fotózásnál felállítjuk a háttereinket és várjuk a hajóra szálló új utasokat, készítünk róluk egy szép képet a Dreammel a háttérben, majd a kezükbe nyomunk egy kártyát, amire rá van írva, hogy a galériában melyik szektorban találják meg a fotóikat, hogy el ne felejtsék a sorszámukat. Ezen a kártyán a galéria helye és az ő saját betűjelük mellett szerepel egy mintafotó is, hogy a majdani kép hogyan fog kinézni. Namost erre a fotóra pillantva kábé húsz utasból egy visszafordul és - egyéni vérmérséklet függvényében - meglepődve/felháborodva azt mondja, "that's not us" (ezek nem mi vagyunk)... Megjegyzem, a fotó alatt öles betűkkel ez olvasható: Sample Photo. Úgyhogy most már egy ideje az van szokásban nálam, hogy a látványosan hülyéket szopatom, mint az állat, így a "that's not us"-ra a sztenderd válaszom az, hogy "yes ma'am/sir, that's why it says: sample photo"...

A galériában meg azzal szoktam őket finoman alázni, hogy amikor odaállnak a pulthoz két képpel a kezükben és megkérdezik, mennyibe kerül egy fénykép ($11.99), akkor a választ hallva tízből tíz visszakérdez, hogy a kettő együtt? Ilyenkor szoktam elővenni egy barátságos krokodil mosolyát, amely ugyebár sohasem őszinte, és behízelgő hangon azt mondani; nem, hölgyem/uram, egyenként, hiszen a kilenc páratlan szám, így a két kép együttes ára nem végződhet kilencesre. :) Oké, tudom, hogy paraszt vagyok, de olyan jólesik néha. :)

Visszatérve az embarkationre, az eddigi Leghülyébb Utas vándorserleget az a kedves vendég szerezte meg, aki képes volt a hajóról visszajönni a terminálba, hogy az orrom alá dugja a kártyáját, és bemondja a "that's not us"-t. Hát, ezt az úriembert sikerült most letaszítania virtuális trónjáról egy idős házaspárnak, akik a következő jelenettel aranyozták be a mai napom: éppen az 5-ik szinten található nyitott sétafedélzeten róttam az utam egy négy méter hosszú összegöngyölt portréhátteret egyensúlyozva a vállamon, erős time pressure alatt, mert késtünk a set-uppal, és mindenkinek marhára bele kellett húznia, hogy időre befejezzük a portrék felállítását. Ezek meg leszólnak nekem az eggyel felettem levő erkélyről, hogy "sir, valaki a felső szintekről ledobott a fedélzetre egy mogyoróhéjat". És mutatja a néni az ujjával, hogy ott, ni. Nézem erőst, és végül tényleg sikerül felfedeznem a fedélzeten heverő kb. egy centiméteres mogyoróhéjat... És aztán még hozzáfűzi kérdően, hogy ez rendjén való-e.

Nem, bazmeg, nem rendjén való, de mégis mi bánatos lófaszra számítottak, mit fogok én erre csinálni? Hívom a securityt, vagy mindjárt egyenesen a hidat és a telefonhoz kéretem a kapitányt? Vagy magam veszem kézbe az ügyet, egyenként végiglátogatom a felettük levő maradék öt fedélzet összes szobáját, és kínpadra vetem az ott lakókat, míg meg nem találom a vétkest? (Akit aztán természetesen egy a víz fölé feszített palló végébe toloncolok és ott jól hátbarúgom, hogy egy életre elmenjen a kedve attól, hogy mogyoróhéjakat dobáljon le a fedélzetre, megzavarva ezzel a többi kedves utas nyugalmát.) Szóval, nem kicsit volt abszurd a szituáció - válaszul csak annyit mondtam, hogy "no, ma'm, it's not appropriate at all - shall I call the Captain right away?"

Ja, és végül, mielőtt elfelejtem, a képemről: nos, tényleg hámlik. St.Maartenen sikerült úgy leégnem a Maho Beach látogatásakor, hogy semmilyen krém nem mentette meg a felső hámrétegem.

De megérte. Leírhatatlan, gyerekek... És ha én ezt mondom, akkor tényleg az. Beszéljenek a fotók (illetve egyelőre csak egy). Innen folytatom.

(Nem, nem kamu, nem képeslap - én kattintottam.)

Címkék: szabadidő port canaveral maho beach st.maarten

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr121735826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boibo 2010.02.08. 07:39:22

Te Phixi, nem csinálnál ebből a képből egy 1280X1024-est? Lécci-lécci! Úgy elnézegetném háttérképnek (nem tudom, mennyire tudod vagy se, de itthon 20 cm hó van, ami amúgy nagyon szép, de most már igazán elég belőle)!

Kéti2 2010.02.08. 15:25:09

Phix! Feltehetem ezt a képet a fórumra?
Alter fórumba, a nyugalom szigete c. topikba. Csak az engedélyeddel!

Kéti2 2010.02.08. 15:27:51

ööö...lementettem. Ööö...!!!

csátonya 2010.02.08. 18:20:41

Heló, te hámló képű, ideiglenesen hazánktól távol állomásozó! No, no, télvíz idején ilyen plázsokkal cukkolni a népeket, ejnye.. Úgy vigyázz, hogy menten küldök neked egy hóemberes képet! Ugyanis kimondottan neked gyártottunk Gittával szombaton egy háromosztatú (!) hóembert a frissen hullott hóból (csak mégsem tudom elküldeni,mert nincs meg a mobilom áttöltözsinórja.:((, te meg nem fogadsz mms-t..) Közben meg sajnálkoztunk,hogy szegény Jim, micsoda remek mókákból marad ki (kunc-kunc..) Meg témáztunk rajta, mekkora kurjongatásokkal fog a Jim lerohanni jövő télen az első hófödte reggelen a szabadba:))) Seggfej utasok - légyszi próbálj majd a hátralevő pár hónapban(!?, már csak mennyi?) vmi teóriát alkotni rá, hogy van az,hogy egy ekkora melák világhatalom,mint az USA létre tud jönni ilyen bugyita embertömegek hátán. Vag y épp ezért..? Szóval mi a titka.. Persze, vannak az embernek teóriái innen is a témára nézve, de hogy látod ezt te onnan, kvázibelülről..
Ja, és az előző posztodhoz akartam még pár jó szót szólni többször is idézett nővérkéd védelmében:), akit a jótékony mennyiségű hedonizmus ádáz ellenségének írsz ott le - de mostmár hagyom, legfeljebb azt hiszik akik nem ösmerik,hogy egy remetelakban tengődő, aszkézisre specializálódott kékharisnya szegény.. Ennek nevében most megyek és kiveszem a hűtőből az ebéd után megpucolt, jól lehűtött friss ananászszeeleteket, és körítem két nagy kanál cukrozatlan tejszínnel, nesze neked mahóbícs..
:) - na, csak hogy lásd, hogy a gyér jelentkezés ellenére mennyit emlegetünk! folyt köv. levélkében, pussz addig is!!
((És azért szép ez a kép, mókás lehet az árnyékában állni egy ilyen leszálló gépmadárnak. Ha lesz wallpaper-formátum, majd ha sok időd lesz, kérünk mink is belőle.)

T1GRIS 2010.02.08. 20:11:21

Jól van, akkor kérem leadni a wallpaper-rendeléseket, ki milyen felbontást használ.

Szia, Nyűvér! :)) Hehe, gondoltam, hogy jól felbosszantalak a folyamatos emlegetéssel (kuncog). (By the way, akik nem ismernek személyesen, azok véleményét nyugodtan leszarhatod, én is ezt teszem.) De azért attól függetlenül, hogy jól elröhögcsélünk ezen, a legtöbb dologban sajnos mégis igazad van/volt; tényleg éretlen vagyok. De hát ez van.

HÓEMBERES KÉPET AKAROK!!!

NYUA 2010.02.09. 10:45:51

Szia Phixy! Ha nagyon kell, hát én is küldök 1 hóemberes képet majd mélben. Merthogy a konyha-ablakkal szembeni "réten" 3 nagy hóember is álldogál, őrködik.Látom "putinések" is sokat gondolnak RÁD és vagy emlegetve. Igen, igenis van vagy 30cm-es hó, legalábbis itt felénk, Reniék felé csak 20 cm-es, de már egy kissé unalmas a kemény hideg tél. Hát, nem hiszem, hogy túlzottan irigyelnél ezért bennünket "mahóbícs"-es élményxeid után. Én is inkább azt választanám és nem az agynyomkodást vesegörcsökkel és lázzal /bár hál'Istennek már jobban vagyok/! Na, PÁÁÁ Fiúka! PS. a hámló bőrödre utalva pedig máskor azonnal kenjél rá jó kis bőrnyugtató hiányában a konyháról kunyerált TEJFÖLT. Talán nincs már a kisflakonodban az aloe verás "First"-ből? Na, PÁÁ és vigyázz magadra!!!

NYUA 2010.02.09. 10:48:30

Ja, és még lemaradt 1 kérdés: kit tudtál "beetetni" azzal ,hogy ezt a képet TE fotóztad és nem 1 képeslapszerű valamelyik ajándékshopból vagy 1 pazar prospektusból és ez tényleg az álamid "bícséről" van fotózva?

csátonya 2010.02.09. 21:50:52

Egy csudákat bosszantottál fel, inkább én is kuncogtam:) És nem éretlen vagy, hanem egyszerűen Jimiphix. Aki mostmár azért hiányzik innét a szomszédból:)(
Az álmok szükségességével meg mélységesen egyetértek!

Ölelünk!

PS.: Még mindig nem tudom átrakni a mobilomon levő fotót sehova - legfeljebb le tudom fényképezni úgy, a mobil kijelzőjén, és azt fogom küldeni:))

klanfonok 2010.02.13. 15:41:07

Egy szivélyes HEHA ma is!

Kéti2 2010.02.14. 09:42:40

Boldog Valentin napot, Phix! Gondolom nagy buli van a hajón és sokat dolgozol.
Írjál már valamit!

tyuki 2010.02.15. 17:43:37

Légy szíves küldd el még egyszer a kabiszámodat, mert nem találom. Ez az egyik. A másik meg, hogy melegen üdvözlöm Rosiet és mondd meg neki, hogy legyen szíves és jelöljön már be a FB-on. Kösz. Apropó tegnap láttam amint behajóztatok Nassauba. Ez a hajó tényleg nagy. Üdvözletek, Tyuki.

NYUA 2010.02.16. 12:06:32

Na, mi lesz már? Mi van veled? MIKOR jön már új blog és mél? Kisfiam! Válaszolnál végre a mélemre! PUSSZ NEKED

T1GRIS 2010.02.16. 20:42:05

Tyukikám:
- a kabinom 0573
- ki a faszom az a Rosie?
- Te hogy láthattál minket? Akkor hajóztatok ki?

Nyua:
Ma este igyekszem irni, ami azt jelenti, hogy talán holnap tényleg irok is. :) Ja, küldtem át 2300 dollárt, nemtom, mikor érkezik.

Kéti: Puszi! :))

NYUA 2010.02.16. 21:22:25

Szia Jimmke! Nagyon várom a méled. Köszi!!! Addig mill. pussz

klanfonok 2010.02.18. 14:52:43

Helló,Helló!
Hiába jöttem be? Nincs új hír? Elszállt az ihlet?
De reméljük, az arcbőröd már újra a régi, megújulva! Ha nem így volna véletlenül, legközelebb a Yukatánon fordulj egy azték varázslóhoz!
A profi repcsis fotót az én gépemre is áttettem innen sikeresen.
De ne csak az erős napsugárzásra ügyelj ezután, hanem a cápajárásra is!
Ma már itt is 12 fok volt pluszban a max. hőmérséklet.
Szerencsés hajózást!!! - mi
süti beállítások módosítása