Ha kedd, akkor Bahamák

 2009.11.17. 20:31

17/11/09 – Nassau, BS - T-minus 47 days

Lássuk, hány napot is kell összefoglalnom röviden, címszavakban: négyet, ötöt? Nos, itt lényegében semmi sem változik, viszont már fél hónap eltelt abból az ominózus kettőből, amelynek végén a megváltást várom. A munkára most nem fecsérelnék túl sok szót, hiszen mostanra már tudjátok, mit és hogyan csinálunk, és ebben, mint írtam, tényleg semmi változás. Ötnapos út, ötnapos út, négynapos út - Freeport/Nassau, Half Moon Cay/Nassau, Key West/Nassau - dining room, portré, gangway... néha galéria. Ebben az életciklusban élünk mink itt.

A múltkor volt egy igazán csodálatos napom Half Moon Cay-n, erről kaptok majd képeket is, amint lehetőségem lesz feltölteni őket, bár a valóság gyatra mása képtelen lesz számotokra közvetíteni azt a mindent elsöprő nyugalmat, amit a tökéletesen átlátszó, türkizszínű víz meg a vakítóan fehér puha homok együttes jelenléte kivált az emberből. Meg persze a teljességhez kell egy nyugágy is. Vagy egy vízen lebegő matrac. Összefoglalva: Half Moon Cay bizony odabasz.

Ettől a hosszú délutántól a bícsen sikerült annyira feltöltődnöm, hogy aznap este a portéállomásomon szerintem az ittlétem legjobb képeit lőttem. Ez részben visszaigazolást is nyert egyrészt az eladásokból, másrészt abból, hogy három amerikai csajtól, akik onnantól kezdve minden este visszajártak hozzám fotózkodni, megkaptam az első borravalómat, 15 dollárt. Meg az emailcímeiket. ;)) (Nyugalom, Drágám, nincs miért aggódnod - még zöldkártyáért sem vállalnám be. :) De hát mit csináljunk, jóképű is vagyok meg humoros is, így hát ez teljesen természetes reakció a részükről. :)

A legutolsó cruise-unk szintén hozott bónuszpénzt, ezúttal olyan magasan hoztuk a szintet, hogy fejenként 60 dollárt kaptunk. Elhatároztam, hogy ebből már tényleg luxusra fogok költeni, úgyhogy vásároltam egy telefonkártyát. Egyszer sikerült vele hazatelefonálnom a Mézesfehérbe, viszont Nyuszikám, Téged hiába hívlak három napja, sosem vagy elérhető. :((( Azért nem akartam sms-t küldeni, mert meglepetésnek szántam, hogy egyszercsak felcsöröglek. :)
Ja, tényleg, és nem is tudtam volna sms-t küldeni, mert három napja nincs térerőm, a tengeren sem, ahol eddig volt. (Közbevetőleg: Anyu, be van fizetve a telefonszámlám? Talán amiatt nincs kapcsolat.)

Ha már az anyagiak szóba kerültek, végre legalább látom az értelmet az itteni szopás mögött: a héten sikerült átutalnom 1200 dollárt az otthoni számlámra (egyhavi fizetésem), úgy, hogy még maradt is költőpénzem, így most két hónapra rendezve van a lakásom törlesztése, ami a kiutazásom előtt egy rendszeresen jelentkező nyomasztó érzést generált. Végre elkezdhetek gyűjteni a kintlévőségeim rendezésére.

Ja, és itt következik egy kis cinkos összekacsintás: másfél hónapot kellett várni arra, hogy előbújjék a híres/hírhedt magyar lelemény, úgyhogy csak megtaláltam a módját annak, hogyan tudom felturbózni ezt az arcpirítóan alacsony bérezést. Részletekbe érthető módon itt nem bocsátkoznék, legyen elég annyi, hogy mostantól keresek egy kis mellékest is. ;) Ó, és a minap támadt egy másik zseniális ötletem, csak az némi befektetést igényel: át fogom variálni a Carnival feliratot Carnivore-ra (húsevők), a logóra cápafogakat rakok, mindezt pólóra nyomatom és azokat fogom árulni a személyzetnek. Mivel mindenki egybehangzóan utálja ezt a kibaszott céget, szerintem venni fogják, mint a cukrot. :))

Hát ennyit mára, ma az éjszakát (kivételesen) Nassauban töltjük, holnap indulunk vissza Jacksonville-be. Vigyázzatok magatokra.

Címkék: szabadidő bahamák szárazföld nassau

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr981532768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Süni_Kalocsa 2009.11.17. 22:26:21

Kedves Rokon!
Tök jó, frankó mindezt olvasni... :-) Rólad! Továbbítom a családnak az eszenciát! Minek is legyen nekünk P. Howard-unk, amikor ott van Jimmy, a Karib tengerek kalóza?!

Készülnek nagy dolgok itthon is Ithakában, de erről majd később :-)!!

Hail, hooo what about the drunken sailor...!!!

NYUA 2009.11.18. 22:02:05

Hi, Jimmke CONGRATULATIONS! Ez 1 nagyon jó blog, amit ma este nagy örömmel és itthon olvastam Róólad. Nagy öröm volt az SMS-ed péntek este a mobilomra és válaszoltam, de lehet, hogy nem is kaptad meg térerő hiányában. A mobilod számláját rendesen befizetjük, úgyhogy tutira nem tartozás az oka. Nagyon örülök a sikeres, leleményes kisfiamnak, de semmi SZABÁLYTALAN, kalózakció, amivel kihúzhatod a gyufát!!! Vigyázz magadra, ne legyen semmi szövődménye a betegségednek! Én szeren-csérsen újra itthon, de isteni volt a tanyán, sikerült elrendezni amit akartam és Sünike (alias Rókakutya) is fantasztikus napokat töltött velem szaladgálva az udvaron, nagy szabadságban. Különben is remek az idő, az évszaki átlag felett, 15-18 fok van nappal pár napja, de szombaton egész nap akkora köd volt, amikor be kellett mennem vásárolni és aztán "bulizni" a szomszédokkal a "Hurkatöltő-fesztiválon", meg a szentmártoni libanapokon, hogy alig láttam az orrom előtt pár méterre. Úgyjogy igencsak visszafogott módon araszoltam az kocsival, + jó páran dülöngélve bicigliztek akkoriban. De azért nagyon remek volt. Mi jól vagyunk. Majd hnap írok személyes mélt. PÁÁÁ Kicsim és mill. anyai PUSSZ

GépElek 2009.11.19. 11:32:34

Üdv Jimmy/Phix/K...!:)
Egy ideje már olvasgatom a blogod. Amatőr szinten én is fotózgatok és egyre inkább érlelődik bennem, hogy megpróbálok kijutni. Ahogy látom/olvasom, te nem nagyon ajánlod, hogy bárki is a nyomodba lépjen, de hozzád hasonlóan nálam is vannak dolgok, amik "sürgetnek". Ami nem világos számomra, hogy mekkora tapasztalat is kell ehhez a munkához, pontosabban mekkora tapasztalatot várnak el előzetesen. (a tényleges körülményeket már elég jól vázoltad:) ) Ha jól értem, te nem fotós voltál itthon. A kérdésem tömören: milyen/mekkora tapasztalattal rendelkeztél jelentkezéskor?
Kitartást a továbbiakhoz!
ph

Loloke_ 2009.11.21. 01:05:41

Milyen kicsi a világ... :) Én Szentmártoni vagyok, ahol a hurkatöltő fesztivál volt. (Bár pár éve már Kecskeméten élek) Én személy szerint nem voltam, más elfolgaltságaim miatt, de jó tudni, hogy híre van, és komoly programként tekintenek rá...

klanfonok 2009.11.21. 17:19:10

Helló,Helló, Kamó Fiú!
Most csak egyedül jöttem be a könyvtárba. Élvezzük az írásaidat mindketten! És drukkolunk is a sikerednek! Jó ez a pólós ötleted is. Írj majd arról is, mennyire terjed abban a zárt körben az influenza?
Érdekes a Hold alakulásának a megfigyelése részedről. A múltkor valóban a Véga-Deneb- Altair háromszöget láttad. Szép lehet a tengeren a csillagos ég, fényszennyeződéstől mentes az égbolt.
Jó egészséget Neked! Feltehetően kedden jövünk ide újra Rád kapcsolódni!
Üdvözlet!!! - Klánfőnökék

Kéti2 2009.11.24. 06:23:50

Kellene már jelentkezned, Phix!

T1GRIS 2009.11.24. 09:10:27

Jóvanna, sokat dolgozom... :)
Tettem fel olvasnivalót. Nem mondom, hogy túlságosan érdekes, de most ez van.

Phman! A következő bejegyzésben Neked is válaszolok, kitartás!
süti beállítások módosítása