Hulla

 2009.09.28. 02:19

27/09/09 - Miami, FL

Pedig írtam egy szép hosszú első postot a repülőn - papírra, mert a laptopot esélyem sem volt elővenni -, és azt hittem, azt fogom ma bemásolni Nektek, de nem: konkrétan kiesek a saját agyamból.
Több mint 40 órája nem aludtam ágyban, meg egyáltalán, fekvő helyzetben, csak ülve.

Holnap helyi idő szerint reggel 8-kor irány Fort Lauderdale - és a hajó.

Címkék: utazás miami szárazföld

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr801411993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NYUA 2009.09.29. 22:29:25

Kicsi, egyetlen fiacskám!!!
Végre, hogy betudok jutni a kommentekhez, hogy reagáljak soraidra!! tegnap egész nap hiába kisérleteztem, de legalább regisztráltam magam a blogra és teljesen egyedül, segítség nélkül!! Tudd, hogy zseniális anyád van és most /kedd este/ még a mikrofont is megbuheráltam és működ!!! Most felolvasom Lapinak is amit írtál: Köszi a mélt, azt is most olvastam. érdekesen alakul a programod, én azt hittem ezek hosszabb hajókázó utak lesznek. Most nem látok kia fejemből, iszonyú fáradt vagyok, menek alunni!! Mill. PUSSZ

drps 2009.11.06. 14:06:42

Eljutott hozzám is a blogod híre – innen már konkrétabb a helyzet.
A cím briliáns – újból mondjam, mint öt éve: a stílusod jó!

Azt is meg tudom érteni, hogy elmentél távol…

Azt pedig irigylem, hogy ilyen és ekkora hajón lehetsz.
Tudod, mi hajós család vagyunk, apukám hajós volt a testvére hajós volt engem eltiltott. Ő tudja miért. Aztán Andris és Peti is hajós lett – ha gyakorlatilag nem is képzettségük meg van hozzá.
Navigare necesse est, ahogy az utolsó mondat elhangzott 2004. augusztus 6.-án.
Elújságolom Neked, hogy Peti letette a tengeri hajóvezetői és vitorlás vizsgát. Talán ekkora hajót azért nem tolhat, mint a fascination.

Szóval, megkaptam, merre jársz, - kétitől és may-tól. Nekem nagyon tetszik. Sok sikert.
süti beállítások módosítása