Szép dolgokról szépen

 2009.11.03. 21:26

03/11/09 – Nassau, BS

Azért a tegnapi post ellenére történnek itt csodálatos dolgok is velem - ha van igazán komoly bűne az itteni kicsinyes lúzercsordának, az éppen az, ha miattuk felejtek el írni Nektek ezekről a szép dolgokról. :)

Szóval, tegnap felmentem este a fedélzetre és... hát, telihold van. Az megvan, amikor a legalja zsékategóriás romantikus filmben a valószínűtlenül hatalmas telihold megjelenik a tükörsima tenger/óceán horizontja felett, és a víz egy széles sávban tök olyan, mintha folyékony ezüst lenne? Na, most emlékezzetek vissza, hogy melyik volt ebből a jelenetből a leggiccsesebb, amit valaha láttatok és azt szorozzátok meg kettővel.

Felülbírálom eddigi fotós szemléletem és azt mondom, igenis van az a szépség, amellyel szembesülve csak állsz és sem lefényképezni, sem más formában megörökíteni nem akarod, egyszerűen csak örülsz, hogy ott vagy és veled történik. Ilyen volt a tegnapi holdtölte a Karib-tengeren. Tökéletesen tiszta, fekete égbolt, mesterséges fény zéró (leszámítva a hajóét persze, de épp jó fedélzeten voltam), tükörsima vízfelület és olyan telibevert vakító holdsütés, amely az egész fedélzeten tűéles árnyékokat vetett. Körülbelül úgy képzeljétek el ezt a megvilágítást, mint amikor a nagyon gagyi akciófilmekben úgy veszik fel az "éjszakai" kültéri akciójelenteket, hogy valójában nappal forgatnak, aztán különböző filterekkel meg kék megvilágítással "éjszakásítják". Na, hát ez ilyen "napvilág éjjel" fajta cucc volt. Az egész égbolton össz-vissz három csillagot láttam, azok viszont fényességükből és elhelyezkedésükből ítélve épp a Deneb, a Vega és az Altair csillaghármas voltak, vagyis a Nagy Nyári Háromszög, pont a hajó orra előtt.

Na, csak hogy ne mondhassátok, hogy nem illusztrálok: (ezt kell megszorozni kettővel, ez nem az én fényképem)

Címkék: szabadidő tengeren

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr331497075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marfalkov (törölt) · http://marfalkov.wordpress.com/ 2009.11.03. 22:12:03

Na ez csodálatos lehetett. Remélem még sok hasonlót írsz! :)

NogradiLaszlo 2009.11.03. 22:51:13

Még sok ilyet!
Emlékszel, mennyit szoktam sztorizni Cape Cod-ról?
Na látod, ezért kell minél több ilyen élményt begyűjteni, hogy életed végéig maradjon mesélnivalód. Meg utána is...

NYUA 2009.11.03. 23:02:34

Jimmykém! Ezért érdemes összeszorítani néha a fogunkat!!! Te olyan "gazdag" lettél már ez alatt a 1 és 1/2 hónap alatt, mint sok gyökér sohasem lesz!!! Én hiszem azt, hogy az ilyen ill. ehhez hasonló pillanatok adtak és adnak nekünk erőt a túléléshez!!! Kicsim, nagyon örültem, hogy tudtunk skypolni ma és már bizakodóbb vagyok!!! Vigyázz magadra és minden reggeleden (bármilyen szar is épp a hangulatod!) a tükörbe nézve mondd: "Minden nap történik csoda és én napról- napra jobban és jobban vagyok! És ezt hálás szívvel KÖSZÖNÖM!!!" ez ami az autogéntréning legfontosabb mondata!!! TEDD MEG!!! Én már tudom, hogy segít. Millió pusszancs és drukkolok!!! NYUA

Loloke_ 2009.11.03. 23:08:28

Sajnalom, hogy nem fenykepeztel, en azert szeretem az ilyen pillanatokat megfogni, ha mar akad ra lehetoseg... :)

Sok sikert neked tovabbra is, es vidd veghez amit elkezdtel...

NYUA 2009.11.04. 08:28:30

ŐRÜLTEN BOLDOGAN OLVASTAM A HAJNALBAN ÉRKEZETT SMS-DET!!!!
Nagyon köszi, hogy igyekeztél megírni a jó híreket és megnyugtatni! KITARTÁS!!! Lesz még nekünk jobb dolgunk is! Osrónak is megírtam most skypra, de nincs a gépénél, majd olvashatja. Légy jó és jól, Kisfiam!!! Millió pusszancs és PÁÁÁÁÁÁÁ

zizzant 2009.11.04. 15:21:57

Basszus, Phixem....
Ha nekem ilyen Anyukám lenne...
Ne akard, hogy felülbíráljam a dedikálásod a könyvemben... ;) pusz

Űrnyuszid (törölt) 2009.11.04. 17:23:17

Most már tudom, hogy miért nem fényképeztél le "fizikális síkon"...:))), ;) Ölellek, Tigrisem.

csátonya 2009.11.05. 00:43:38

Helóka:) Az elmúlt 2-3 napban nem tudtalak nézegetni, most egyszuszra végigolvastam ezt is,meg az előző postot is.. Lendült a kezem,hogy beálljak a lelkes véleménynyilvánítók sorába, de elment tőle a kedvem, inkább majd hétvégén egy rövid mél, azzal már régóta tartozom amúg yis! (Biztos érdekel,mi van a csajokkal meg velünk, még ha ninc sid tér benned most, hogy rákérdezz.) A véleményemet amúgy is tudod, ill sejted.. De mégis, egyetlen gondolat: juteszembe, tavaly dec. elején itt a Putinében eléggé elmélyültem beszélgettünk együtt középtávú terveidről, és nagyon jól irányzott,érett gondolataid voltak magadra nézve.. Drukkolunk,hogy legyen alkalmad az akkor mondottakhoz hasonló kritikus elmélyültség folytatására, nagy vívmány lenne az állandóan feltüremkedő zsigeri reakciókkal szemben. Csodás holdtölte és társai meg adjnak némi inspirációt mindehhez:) A napokban picit ritkább jelzések ellenére továbbra is nagyon veled vagyunk - és bocs, ha szándékom ellenére én is túlokoskodón jövök itt ki.. LÉgy jó, ölelés!

Ja: csajok akartak ma írni, van pár elmés kérdésük:)), csak szétfolyt az este. De majd folyt köv.

klanfonok 2009.11.12. 16:53:49

Helló, Fiú!
Ma nem találtunk új szöveget Tőled.reméljük, jól vagy. Sok jó tanácsot is olvasunk a Hozzád küldött üzenetekben, jól teszed, ha elgondolkozol ezeken. Éld a Magad életét, ezt igazán fogadd meg! Légy nyitott, igyekezz nem bezárkózni!
Hallottuk, hogy kifutott Finnországból a világ legnagyobb üdülőhajója Florida felé, az Oasis of the Seas. Januárban vesz fel utasokat. 365 m hosszú, s vagy 65 m széles. Ha teheted, ezt nézd is meg majd.
Az újabb beszámolódat várjuk majd! A legközelebbi olvasásig is szeretettel puszilunk! - Klánfőnökék
süti beállítások módosítása