Offos poszt következik, vagyis semmi köze Dohához: egy régi biztonsági mentésben ráakadtam egy értékes egykori projektemre, amin a facebookos Coelho-idézetek akkoriban jellemző túlburjánzására adott válaszul, egyfajta néma mentális sikoly kifejezéseként kezdtem el dolgozni – ez volt a Coelho-generátor.

Sajnos ez is egyike lett azon projekteknek, amelyeknél az érdeklődés és a szabadidő szerencsétlen csillagállás alatt találkozott. (Pontosabban fogalmazva, véges mennyiségű szabadidő találkozott kezdetben korlátlan érdeklődéssel, így aztán nem is tudott kitartani addig, amíg utóbbi lineárisan csökkenve végül el nem enyészett teljesen.) A "program" egyébként tőlem szokatlan módon nagyjából pont úgy működött volna, mint ahogy azt a neve ígéri: kattintásra tökingyen annyi, elsőre roppant bölcsnek ható, valójában fájdalmasan ostoba és átlátszó álbölcsességet generált volna a drága júzernek az Életről, a Világmindenségről meg Mindenről, mintha maga "a Mester" költözött volna be örökös készenlétben butításra emelt pennával a számítógépébe. (És elnézést kérek Douglas Adamstől, hogy életművének egy részére egy ilyen mondatban merek hivatkozni.)

Hozzá kell tennem: kábé másfél évvel az ötlet megszületése és csecsemőkori halála után megtudtam, hogy nem voltam egyedül ezzel a tervemmel, és létezik egy Instant Coelho nevű oldal. Annak ellenére, hogy a szép dizájnú, de primitív programozású script csupán halvány, nevetséges karikatúrája egy olyan – akár komplett dialógusokat is generálni képes(!) – gótikus műremeknek, amilyen az én projektem (lett volna - ha elkészül), egyetlen összevetésben mégis azonnal behozhatatlan előnyre tett szert az enyémhez képest: az övé(k) elkészült...

Mivel ebben az életben már nem várható, hogy a Coelho-generátort valaha is befejezzem, viszont a fent említett könyvtárban ráakadtam egy Word-dokumentumra, amely a tesztelés alatt levő script kimenetéül szolgált, és ahová elmentettem a jobban sikerült "idézeteket", úgy döntöttem, hogy unalmas perceimben ezekből majd bedobok egyet-egyet ide a blogba, amíg tart a készletből.

Mindenkinek jó szórakozást kívánok hozzájuk. (És persze akárcsak az eredeti Coelho-idézetek, ezek is szabadon megoszthatók, ha valakivel ki akartok szúrni. ;)

a Titok megismerése menthetetlenül elsodor attól, aminek a megismerése a Titok tudása nélkül elsodort volna attól a felismeréstől, hogy soha nem szabad feladnunk a Titok megismerésének reményét

Címkék: szabadidő off coelho-generátor

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr885003241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DartagnanX 2013.01.08. 10:04:02

"Hozzá kell tennem: kábé másfél évvel az ötlet megszületése és csecsemőkori halála után megtudtam, hogy nem voltam egyedül ezzel a tervemmel, és létezik egy Instant Coelho nevű oldal."

Hozzátenném, hogy a Coelho-generátor másfél éve már biztosan működik - talán inkább kettő. :(

T1GRIS 2013.01.09. 13:51:39

Akkor nagyjából stimmelnek az időpontok - a fájlbejegyzések dátuma szerint az enyémen 2010 elején kezdtem el dolgozni (és lényegében ugyanekkor is hagytam abba :)), aztán valamikor tavaly bukkantam rá az instantcoelho.com-ra, ami pedig a domain-regisztrátor adatai szerint 2011. február 7-én lett bejegyezve. Tehát tényleg két éve működik lassan.

padisah 2016.01.03. 20:06:37

az milyen vicces lenne, coelho generátor API

vagyis egy kis js kódot kell pl aláírásba csempészni, ami minden letöltéskor más és más coelho idézetet gyárt a fórumposzt alá

gondolom megfognák a html injection miatt
süti beállítások módosítása