Gyors

 2009.11.09. 08:41

09/11/09 – Jacksonville, FL - T-minus 56 days

Ma sincs sok beszámolnivalóm, úgyhogy röviden annyit: jól vagyok. Dől a lóvé, ma is kaptam bónuszt, és a most véget érő cruise-ért is jár majd. Hurrá.

Címkék: munka jacksonville tengeren

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr731510801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csátonya 2009.11.09. 14:26:42

Ez a beszéd, Jimka:), persze, nem (annyira) a lóvé okán mondom ezt, hanem az első mondat lényegretörő tömörsége és pozitív tartalma miatt. Szépet muzsikált biztos ott a füledbe szombaton az a nassaui szaxis. De a pénztárgép kattogása is szép muzsikaszó lehet..
Anyway itt is gályapad - a tanszékről írok, épp két óra között:((((, látod, mi minden szituban fel nem találok jönni ide. Üdv a plusz 3-5 fokból, borongós ég alól..

NYUA 2009.11.09. 20:21:03

Drága Jimmykém! Dlelőtt olvastalak, csak nem volt időm 1 sor kommentre sem. Ezt szeretem olvasni, hogy jól vagy és ezt maradandó közérzetnek szívből kívánom Neked!!! A csapat-sikerhez is gratulálok, ezek szerint megint megcsináltátok az elvárt eredményt! Persze ebben a te részed oroszlános, mert a legtöbb képeledási mutatóban megint a TIED AZ ELSŐ HELY. Hát nehéz a helyzeted tudom, de legalább a zsebed 1 kicsit dagadozik, mint az én kebelem, ha ilyen jókat "hallok" rólad!
NE ADD FEL ÉS KITARTÁS A HÜLYE NAPOKON IS. Nagyon örültem, hogy a régi "imagination"-os csapattársakkal sikerült a nassaui pár órás pihenőd alatt találkozni és 1 klassz saxofonos legalább percekre feledtette rossz hangulatodat. azért érdekel amit írsz a blogon és nem kell rögtön "felkapnod a vizet, mert Borsó és én próbálunk segíteni neked. Millió pusszancs+szerető szívvel anyai ölelés+hátbapuffantás

Toma Renáta · http://kulfoldondolgozni.blogspot.com 2009.11.10. 06:18:03

Na helló!

Szárazdokk-ban sajna (vagy nem saja?) még nem voltam, így arról nem tudok véleményt alkotni, de megkérdezek majd pár régi hajós ismerőst, és írok.

Voltam viszont vizes dokk-ban, ami majdnem ugyanaz, csak nem veszik ki a hajót a vízből, és átlagban 1 hetes.

Erről csupa pozitív élményem van, a legjobb hajón töltött hetem volt. Utasok nélkül, csak a crew, kicsit kötetlenebb munkaidő, este partyk a fedélzeten, ahová egyébként be sem tehettük a lábunkat...

Napközben nagytakarítottunk, nem csak a szokásos dolgokat, hanem plafonokat - falakat mostunk, ágymatracokat cseréltünk, leszedtük a függönyöket, az ágytakarókat, mindezt küldtük ale a mosodába. Viszont saját kényelmes tempóba tehettük mindezt, nekem nagyon bejött.

Szárazdokkba még jobban is járhatsz anyagilag, mert a takarítók meg a pincérek tudomásom szerint jobban keresnek, így akkor arra az időre többet kereshetnél.

Az mondjuk igaz, hogy sok hasznát nem veszed a diplomádnak, de ha jól sejtem azt most sem teszed, így tökre mindegy, nem?

SZerintem jobb ha elfelejted erre a néhány hónapra a dilpomádat. Ha emlékszel, az előadáson is mondtam többször is: a túlképzett embereknek mindíg nehezebb, ha elvállalnak egy szarabb melót...

folyt köv.

klanfonok 2009.11.10. 16:18:33

Fiú! Itt a klánfőnök üdvözöl!Talán most sikerül eljutnom Hozzád.
Élvezzük a szövegeidet, de néha oly borongós a hangulatod, mintha nem a világ legszebb tájain lennél, hanem a borneói őserdőkben kannibálok elől menekülőben. Fel a fejjel!!! Ennek a vállalkozásnak az élményeit egész életedre megőrzöd majd, meglátod.
Kevés fotót teszel fel. Az emiljeimre nem jött válasz eddig, de olvastuk a blogjaid bejegyzéseit. Minden klánbéli jókat kíván Neked!
Szerencsés hajózást! És puszilunk! Klánfőnökék

MrTsiga 2009.11.11. 00:46:25

Egy szuszra olvastam végig "kalandod" eddig eseményeit. Örömmel vontam le a következtetést, hogy Jimmy az Jimmy ha tenger is dobálja ide-oda.

Szia! Ez lemaradt és elmaradt, eddig.

Kissé lassú tempóban ugyan (szokásos), de csatlakoznék lelkesítő kíséretedhez. jupíííí

jajj, annyi mindent olvastam, hirtelen azt sem tudom mihez szólhatnék hozzá. Ami először eszembe jut az a 120%. Hát ez szerintem is sok, elég ha az ember belead 110%-t és reméli, hogy jól játszik. :D
A 120 az sok.

A következő gondolatom az, hogy utólag bár de köszöntselek névnapod alkalmából! Lehet az időeltolódás és a hajó folyamatos mozgása révén még benne vagyok a 8 napban, nem?

Végül csak annyi, hogy légy élményfüggő! Gyűjtsd ha rossz, ha jó.

Kéti2 2009.11.11. 05:36:09

Szia Phix! Most mondja Sárgarózsa, hogy volt már a Carneval hajón, idén nyáron.
Írjál már többet. Jó, tudom, hogy nem nagyon van időd, de... várjuk. Puszi

Toma Renáta · http://kulfoldondolgozni.blogspot.com 2009.11.11. 22:32:53

Szia Jim!

Megint eszembejutott valami.

Ugye rendben van, hogy próbálok Neked (meg másoknak is) segíteni ebben a külföldi munkavállalásban, de valójában én hajón közel 13 éve voltam először, és 2000-ben utoljára...

Nekünk akkor még nem voltak ilyen komoly lehetőségeink kapcsolatot ápolni a hazaiakkal (gondolok itt a blog-ra, e-mailezésre, mobilokra, amik mindenhol működnek...).

Namármost azt sokaknak tanítom, hogy MINDEN dolognak van előnye és hátránya ugyanúgy, ha külföldön dolgozunk, szerintem ennek is. De tényleg MINDENNEK.

Azon tűnődtem, hogy nem lehet-e az, hogy Te igyekszel tartani a kapcsolatot az itthoniakkal, ami természetesen jó dolog, és ami miatt nagyobb valószínűséggel maradnak meg az itthoni barátaid, mint anno a legtöbbünknek, DE fennáll a veszélye annak, hogy kevésbé vagy nyitott az új kapcsolatokra, az adódó lehetőségekre. Vagy legalábbis túl sok időt vesz el magadból az itthoniakkal való kapcsolattartás, abból az amúgy is kevéske szabadidődből, ami van egyáltalán.

Természetesen nem azt mondom, hogy ne tedd. Sőt! Csak eltűnődtem, vajon nehezebb-e így megtalálni magunkat egy új környezetben, mint nekünk volt.

AZ is lehet, hogy teljesen rosszul gondolom, csak egy felvetés volt részemről.

Én anno kb 2-3 hetente 1x telefonáltam haza, akkor 5-6 embert hívtam fel 5-10 percekre fülkékből egy 20USD-os kártyáról. Mexikóból jó esetben havonta jelentkeztem, addigra már csak a családnál.

A többi időben éltem az életemet OTT. Ott, ahol éppen élhettem.

Nekem is voltak persze szar napjaim, de mégis kint voltam 3x, és ma már szinte idézni sem tudok a rosszakból, ellenben életre szóló barátokat szereztem, és visszaondolva szinte csak jó dolgokra emlékszem. (pedig én WC-ket takarítottam, meg ágyat húztam 11-12órában)Hihetetlen, de mi akkoriban POSTÁN leveleztünk, mert nekem hiába volt e-mail címem, nem volt kinek mailt küldeni.

Szóval csak azt akartam mondani, hogy légy oly kedves, ha tudsz írj nekünk, de azért ÉLJ is, érezd jól magad amennyire tudod!

Emlékszel amikor mondtam, hogy MINED tulajdonságunk hatványozottan érvényesül külföldön, egy idegen környezetben?
Aki nehezen barátkozik, szeret egyedül lenni, annak nehéz dolga van külföldön, mert nehezen szerez új barátokat VISZONT jobban elvan kint is egymaga, ha talál állást.
Aki azonban könnyen ismerkedik, barátkozik, azok számára ez egy határozott előny külföldön, VISZONT sokkal jobban fognak neki hiányozni az itthoniak, mivel nekik fontosak az emberi kapcsolatok.

Na mára ennyit az okoskodásból, szóljatok, ha idegesítő vagyok, máskor visszafogom magam.

Renáta

T1GRIS 2009.11.12. 21:25:01

Rencsike! Köszönöm az újabb tanácsokat, ezekben is benne van rengeteg igazság, úgyhogy ha majd a hajón kicsit nyugodtabban újra átolvasom, részletesebben is válaszolok. Most csak röviden annyit, hogy BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK!!! :) Ezt még tízezer kilométerről sem felejtem el. ;)

Kétincske! A Tiédet sem! :)) (Még ha meg is késtem vele majd' egy hetet...) Téged is éltessen az Isten sokáig!

Csigúúúúúúsz!!! Végre! :)

Anyunak, Tonyának: örülök, hogy örültök, hogy jól vagyok. Valójában nem, minden épp ugyanolyan szar, mint eddig, de azt kértétek, ne siránkozzak a blogon, úgyhogy ezentúl csak azt fogjátok olvasni, hogy jól vagyok; vagy semmit.

Puszi mindenkinek!
süti beállítások módosítása