Fat Tuesday

 2009.10.07. 22:26

06/10/09 - Cozumel, MX

Csak annyira van időm, hogy tudassam, itt minden fasza – amikor nem vagyok a hajón. :)))

Most éppen nem vagyok, kiszálltunk Cozumelben, itt ülök a Fat Tuesday nevű vendéglátóipari egységben egy rakat félrészeg amerikaival. (Jut eszembe: Rencsike! Írd meg légyszi Vera címét, mert már csak két cruise-om van hátra az Imaginationon, jövő héten már átraknak egy másik hajóra, a tréningünknek hamarosan vége. Úgyhogy jövő héten egyszer még megfordulok Cozumelen, méghozzá... ööö... milyen nap van ma amúgy? Na, pont egy hét múlva.)

A tréningem amúgy jól halad, a menedzserünk továbbra is egy fasz, viszont tegnap kaptam egy szép certificate-et (ide majd rakok fel róla egy képet), hogy elvégeztem minden biztonsággal kapcsolatos bullshitet.
(Óóó, most szólalt meg a Macaréna, ezek a barmok erre meg fognak őrülni! :D Megyek is. Puszi!)

Címkék: szabadidő mexikó szárazföld cozumel

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr661435397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boibo 2009.10.08. 07:36:57

Ma, hajnali fél hét előtt öt perccel, amikor elindultam dolgozni, köd volt, hideg és sötét.
Úúúúúútállak!!!
:)*
süti beállítások módosítása