Nassau by night

 2009.10.30. 08:33

29/10/09 – Nassau, BS

Ej, de jól tettem, hogy felszöktem az első fedélzetre levegőzni! Gyönyörű, magasztos látványban volt részem, ahogy a három egymás mellett dokkoló Carnival hajó, a Pride, a Triumph és a Fascination egymás után elhagyják Nassau kikötőjét. Normál esetben ezt sosem látnám, mivel este 10-kor futunk ki, és olyankor mindenképpen dolgozunk.
Eszméletlenül szép, ahogy ezek a hatalmas, kivilágított fehér monstrumok, miután eloldották a köteleiket, egyszer csak egyetlen hang nélkül nekiindulnak, elkezdenek siklani az ilyenkor teljesen fekete vízben. Aztán ráfordulnak a kikötő bejáratát őrző világítótoronyra, rá a hajózócsatornára, majd a nyílt vízre érve lassan távolodni kezdenek. Mintha karácsonyfák úsznának lefelé a Dunán vagy mintha Jörg Musztafa tökig kivilágított kamionja távolodna a 430-ason Makó felé a koromsötét alföldi éjszakában.

Mi zártuk a sort, úgyhogy még hosszasan bámulhattam a Pride és a Triumph farának csillagfényeit, aztán átmentem a dekk túloldalára és a jövő heti viszontlátásig elköszöntem a bahamai kikötőtől is. Kurvajó idő van odakint, a nyílt vízre érve persze feltámadt a szél, de meleg van, ráadásul most a kellemes, nem pedig az itt megszokott fojtogató fajtából. – Imádom az ilyen estéket.
(Már csak Ti hiányoztok innen, meg egy jó hosszú asztal, amely mellett jókat beszélgetve, mondjuk villányi borokat kortyolgatva, ráérősen, nem kapkodva berúghatnánk, mint az atom.)

Címkék: bahamák nassau carnival hajó fascination

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr451485850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NYUA 2009.10.30. 09:37:51

Édes Kicsim! Sajnos 1 betű nincs az egészségi állapotodról, de lelkes szavaidból kikövetkeztettem, hogy jobban vagy és kimászol az influenzás fertőzésből!!! Ez fantasztikus élmény lehetett, a képeket nézve persze kissé irigyellek! Te csak ne mászkálj és szökdössél azért kifelé, mert kiszúrják és téged kiraknak 1-2-re: Tudom és megértem a lázadó kis lelkedet, hiszem én is ilyen vagyok, de ott - sajnos - a hajón a bunkók is parancsolgathatnak és zsarnokoskodhatnak, hogy kisebbségé érzésüket veled szemben "lekűzdjék". Tudod: szorítsd össze fogaidat, néha kicsit megcsikorgathatod, de "keep smiling" ALWAYS!!!!!! És ne üsd le azt a szarházi filippinot, aki csak primitívségében játsza a nagyokost, mert csak TE fogod megszívni, úgyhogy ne hallgass Lackóra, bármilyen jó barátod is. Most rossz tanácsot akar neked adni, amiért én most "orrlok" rá, de különben szeretem. És küldtem neked mélt is, azt is olvast el, de úgy látom, hogy blogkommnetekre előbb rákattansz, mint a személyes levelezésedre, mert oda ritkán jön infó és válasz tőled-nekem! Vigyázz nagyon magadra és gyógyulj meg teljesen!!! Millió pusszancs nagyon-nagyon aggódó NYUÁDTÓL

T1GRIS 2009.10.31. 07:10:29

Szia, Nyua!

Te meg olvasd alaposabban a blogbejegyzéseimet, mert bizony van ott Neked válasz! ;) (Direkt megjelölve, hogy ez most a "személyes mailed".) Ja, és az egészségi állapotomról is van szó.
Szóval, alaposabban! :P

ps. Nyugi, a filippínót csak akkor fogom lebontani, amikor már eldöntöttem, hogy hazamegyek, addig nem.
süti beállítások módosítása