Ma végre láttam havat

 2009.11.01. 02:42

31/10/09 – Jacksonville, FL

Azt álmodtam ugyanis, hogy valami különös perverzió mián ma rendezték meg a Balaton-átúszást, és Balatonon mostanra már hó volt, sőt, a vízfelületen helyenként már a jég is feltűnt. Oké, mindkét gondolat elég elvadult, az is, hogy az átúszást október utolsó napján rendezzék, meg az is, hogy ebben az időben már diszkrét jégtáblácskák úszkáljanak a tavon, de álomnak végül is jó volt. Ami meglepett, hogy a Balaton "bejárata" olyan volt, mint egy reptéri tranzit, egy nagyon hosszú és széles folyósón úsztunk végig, ahol a víz még kellemes volt, és őszintén szólva nekem fel sem tűnt, hogy nem a Balatonban úszunk (jólvanna, előfordul olyan, hogy egy álomban egy olyan "apróság", mint az, hogy a Balaton fedett, valahogy nem ragadja meg a figyelmedet :)). Egészen addig, amíg ki nem értünk a szabad levegőre, ahol szembesültünk vele, hogy itt bizony kurvanagy tél van. Már jó páran vártak összeverődve a derékig érő vízben, hogy akkor mi lesz, ellövik-e a versenyt ilyen körülmények között vagy sem. Én még úszkáltam egy kicsit a jeges vízben, amíg a startra várakoztunk, de aztán meglepő módon fázni kezdtem, úgyhogy inkább visszaúsztam a fedett előcsarnokba felébredni.

Címkék: szabadidő jacksonville tengeren

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr271490130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kéti2 2009.11.01. 10:01:44

Szia Phix! És énekelni is szoktál még reggel, amikor felébredsz?
Nagyon örülök a blogodnak! Vagy mondtam már? :)
Szóval, jó látni Téged! Puszillak és nagyon vigyázz Magadra, nehogy beleess az óceánba, mert sok a cápa! :)
Imádlak, puszi

boibo 2009.11.01. 15:26:41

Nos: így közvetlen közelről sem sokkal fényesebb a helyzet. Hó még nincs, de reggel fagyott és nappal is csak másfél fok volt. :(

klanfonok 2010.01.23. 15:55:53

Helló, Kamó Fiú!
Köszi a "gondolatot"! Kutyahideg lett erre, mindent hó fed, nincs olvadás!
Kihagytad, vagy csak nem találtam rá, mivel leptek meg a szülinapodon a társak azon a csoda csónakon?
Örülünk, hogy olyan sokan gondolnak Rád, Veled, a legkülönbözőbb helyekről. Láthatod, nem egyedül vagy!
Reméljük, most is jók az érzéseid a "helyet" illetően!
Haitiból mit éreztetek? A víz átvette/vezette a rengéseket?
Szerencsés hajózást!!! - mi
süti beállítások módosítása