Beszarás

 2010.01.09. 08:58

08/01/10 - Sea Day

Hát, gyerekek, amit eddig tapasztaltam a Dreamből, az bizony tízből tíz. Először is - ahogy arra számítottam - minden vadiúj, enni lehetne még a liftből is. Itt a staff mess néz ki úgy, ahogy a Fascinationön a vendégek étterme nézett ki. Tökéletes terítés, pincérek lesik minden szavunk... ötcsillagos ez is, na.

És csúcstechnika mindenhol. Amikor fotózunk, nem ám úgy van, hogy a laboros fiúk begyűjtik a memóriakártyákat, frászt - wirelessen megy át minden kép abban a pillanatban, hogy ellőttük őket. Egy rakás gépünk van a galériában, amelyekről még sosem hallottam - úgyhogy van mit tanulnom -, tíz perc alatt készítenek nyomdai minőségű könyvet a vendégek saját képeiből, de csinálhatnak maguknak naptárt is, ha úgy tartja kedvük.

Említettem korábban, hogy kicsit be vagyok szarva attól, hogy vajon mennyit kell majd dolgozni egy ilyen nagy hajón. Nos, örömmel jelenthetem ki, hogy félelmeim alaptalanok voltak - az itteni csapat összességében kevesebbet dolgozik, mint mi odaát a Fascinationön! Valószínűleg itt fogok megismerkedni egy eleddig ismeretlen fogalommal, a day offal... Ez azt jelenti, hogy lesz olyan nap, amikor nem dolgozom! El tudjátok ezt képzelni? (Jó, Ti biztos el tudjátok, de ne feledjétek, ez egy másik világ; Rabszolgasors Reloaded. Olyan alapvető dolgok, mint pihenőnap, eddig elképzelhetetlenek voltak.)

Na és a csapat... EZ csapat, valóban, nem az a szarkupac, ami odaát volt. Marcell, baszki, ide kell jönnöd, minél hamarabb! Igyekszem tenni az ügy érdekében, tesó. Ez az, amit kerestünk, azt hiszem.

Első napomon megismerkedtem Bojannal, aki a Dream Studio vezetője. Ez egy exkluzív szolgáltatás, csak a Dreamen és még pár hajón van; privát fotósessiön a vendégek számára, kizárólag foglalásos alapon, ahol egyéni, kreatív portrékat készítenek róluk. Újabb időpontegyeztetés után közösen átnézik a képeket, majd a jóváhagyott végeredményt egy csúcsminőségű könyvben nyomtatják ki. Nos, én már láttam egy-két dolgot, amit fotózás kapcsán látni lehet, nem egykönnyen esek hasra, de ettől lementem hídba...
Ráadásul Bojan ugyanazokat a harcokat vívta meg carnivalos pályafutása elején, mint én, ő is mindig a minőségre akart menni - mondott egy olyan mondatot rögtön a megismerkedésünk első tíz percében, hogy ott azonnal meg akartam ölelni: valami olyasmi volt, hogy oké, hogy lövünk 2000 képet és abból remélhetőleg eladunk 20-at egyenként 10 dollárért, de mi van, ha (időt, odafigyelést és a tehetségünket rászánva) lövünk 20 képet és mindet eladjuk...? 500 dollárért? - Őt is mindig el akarták nyomni és carnival-biorobotot csinálni belőle, de ő harcolt, és végül elérte, amit akart. Nem tudok nem sorsszerűséget találni abban, hogy amikor már majdnem feladtam és beláttam, hogy a Carniválnál nem lehet minőségi dolgokat csinálni, akkor kapok egy új hajót, új csapatot, egy esélyt az újrakezdésre, rádásul találok egy embert, aki ugyanúgy gondolkodik a fotózásról, mint én...

Összegezve: ha eddig aggódtatok miattam, most már nem kell. :) Ez az, amiért idejöttem.

(Ja, és voltam ám St.Maartenen! :)))))) Még nem a Maho Beachen, de ami késik, nem múlik!)

Címkék: munka dream tengeren

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr661658381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2010.01.09. 13:43:10

Én épp két vizsgára készülök szimultán, te meg nyaralsz. Éljen a sorsszerűség!:D

NYUA 2010.01.09. 13:57:11

Hát Kicsim, SIKERÜLT!!! Ez az amiért mindig biztattalak: KITARTÁS ÉS SZORGALOM! Látod: megérte és lőn jutalom. Isten éltessen sok szerencsével új barátaid között és nagyon becsüld meg ezt a lehetőséget! Csak semmi "okoskodás, stiklizés". KÖNYÖRGÖK! Hát, tudod eddig az aggodalomtól gyakran alig tudtam elolvasni a leveleidet, most pedig ezek örömkönnyek, hogy jobbra fordult végre a sorsod és itt értékelni fogják a minőségi munkát. NE ÉLJ VISSZA AZ AJÁNDÉKKAL!!! Tudod ki mondja?!! Milliószor ölellek és hátbaveregetve csókollak

boibo 2010.01.09. 14:51:25

"Összegezve: ha eddig aggódtatok miattam, most már nem kell. :) Ez az, amiért idejöttem."
Nagyon örülök!!!
(Mi meg ezért szorítottunk!)
:)***

nyavajas (törölt) 2010.01.10. 04:19:09

Nyuszi, mit is mondhatnék minderre? A legizgibb az volt, hogy azt hittük a Freedomon vagy, de Géza mondta, hogy ott nem vagy. De akkor hol? Örülök hogy minden oké, itt sajnos semmi sem az, a dry dock disaster, még akkor is, ha holnap életem első day off-ját fogom tölteni, és este megyünk Marcellal netezni. Hiányzol.
Na és a blogom: coffos-journey.blogspot.com

Kéti2 2010.01.10. 14:06:49

Fúúú, Phix! Assszem, hogy eljött a Te időd! :) Nagyon örülök az új helyzetednek! Puszik

drps 2010.01.10. 18:41:28

o.k. Phix! Örülök.
A hajót körülnéztem NETEN - a másikat is!

Itthon még megy az állatkodás! Megy? Nő!!!

No: szép utakat!
Navigare necesse est...

Marfalkov (törölt) · http://marfalkov.wordpress.com/ 2010.01.11. 18:09:38

Ez elég biztatóan hangzik, hajráhajrá! :)

klanfonok 2010.01.12. 15:29:35

Helló, Kálmán Fiú! Ilyen nem mindennapi, illusztris helyen sem ünnepeltél még születésnapot ebben az életben! Érezd nagyon jól Magad, ezt kívánjuk szeretettel Neked! Isten éltessen!
Az élet sokszor hozhat meglepetéseket - soha rosszabbat!
A "csillagok állása" ezt igéri most a Bakoknak:
Bak (2009. dec.22-2010. 01.20.):
Ön egy mázlista! Fantasztikus álláshoz juthat, magasabb pozícióba kerülhet, igaz, hogy nem fizetnek érte annyit, mint várja, de nő a hatalma, és olyan kapcsolatokat építhet ki, olyan juttatásokat kaphat, amelyek miatt irigyeinek a száma nő.
A szerelemben egészen megzavarhatja valaki, akivel az élet izgalmas, és mégis bonyodalmaktól mentes lenne.
A Bak jegyhez közeledik a Hold, és Ön kiáll álmai mellett. Teherbíró, testben és lélekben egyaránt ereje teljében van.
Kívánságunk, hogy így legyen!!!
Puszik! - mi
/Egy jó ismerősünket nagyon érdekelné, ilyen munkára hol lehet jelentkezni, elérhetőséget találni az interneten. Segíts!/
süti beállítások módosítása