Boldog születésnapot, Lapóc!

 2010.01.18. 22:52

18/01/10 - Sea Day

Boldog születésnapot, Lapócka! Vigyázz magadra és Anyura nagyon (meg Sünire!!! :)), amíg haza nem megyek!

És akkor ha már ennyire születésnapozunk mostanában (hát, igen, a január már csak ilyen a mi családunkban), akkor szeretnék utólag és előzetesen megemlíteni mindenkit, akinek jókívánság jár: Kezdjük elsősorban a Nagymamámmal, akinek szintén nagyon boldog születésnapot kívánok! (jan.7.) Melisnek is nagy fülhúzás virtuálisan, a naaaaagy-nagy ölelést meg majd megkapod ténylegesen valamikor tavasszal (jan.4.). Attilának, a majdnem velem egy napon születettnek, Manchesterbe is megy egy istenéltessen - még ha valószínűleg nem is olvasod, Ati, de talán Zitus átadja majd (jan.14.). Pista bácsinak Belgiumba nagyon jó egészséget meg jókedved küldök születése napja alkalmából (jan.6.). És akkor jöjjenek az előzetesek: Anyunak és Áginak Kalocsára előre is boldog névnapot kívánok 21-ére (valamint éljen az összes Ágnes!), Apukámat pedig 24-én éltesse majd az isten születésnapján, és... ajaj, ezzel mindig gondban vagyok: Eszter, Neked egy nappal Apa előtt vagy Apa után van a szülinapod? Na, légyszi, osszátok el igazságosan, a lényeg végül is, hogy gondoltam Rátok. Akit meg kifelejtettem, ne haragudjék érte nagyon, inkább jelentkezzen kommentben, hogy őt is ünnepelhessük. :)

Címkék: szabadidő tengeren

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr391683495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyavajas (törölt) 2010.01.21. 03:26:01

Tudom megkésve, de Isten éltessen Drágica :) Végre találtunk egy helyet Freeportban, ahol folyamatos a net, bár inni kell. Sztem most lekéssük a buszt, mert elszámolták a számlát, és Móni bement intézkedni. Sok puszi és hát csak élvezd, amit lehet arrafele!

Kéti2 2010.01.23. 09:00:37

Nem kellene már írni valamit? Vagy semmi sem történik? Na ne má! :)
Puszi

NYUA 2010.01.24. 18:42:21

Drága Kicsim! Nagyon szépen köszönjük (az összes családtag nevében írom!) a jókívánságokat a szüli- és névnapok alkalmából! Nekem a legigazibb az volt a köszöntések sorában, hogy Te felhívtál és pár szófoszlányban hallhattam a hangod - sajna, a vonalak márcsak ilyen vackok ekkora távolságban és térerő minősége miatt megszakadtunk 1-2xer - de legalább élőben köszöntöttél!!! Ez volt a legnagyobb ajándék a névnapomra! És azt kimondottan szemétségnek értékjeltem a szolgáltatók tól, hogy a Te szülinapodra küldött SMS-emet csak annyival később adták le. Pedig én pontosan abban az időben küldtem el neked, amikor X évvel ezelőtt egy kora hajnali ébresztő után január 15-én végre 9 óra 20 perckor megszülettél, kissé legyengülve ugyan, de élve!!!! Téged is Isten éltessen (amint már elmondtam és írtam korábban) ebből az alkalomból! Pussz millió Tölem Neked!
süti beállítások módosítása