Apróbb változások

 2010.02.18. 20:09

18/02/10 – Sea Day

Van egy dolog, amit mindig is szerettem volna kipróbálni (hűűű... tessék mondani, ez itt a 'Kezdjünk hülyén egy történetet' verseny megyei döntője? Neveznék...) Na, szóval újrakezdem: rengeteg olyan dolog van, amit mindig is szerettem volna kipróbálni, ebben a bejegyzésben ezek egyikéről lesz szó. :) Azért döntöttem úgy, hogy most vágok bele, mert májusig még rengeteg időm van, hogy visszacsináljam, ha nem tetszik. Minden további mellébeszélés helyett kattintsatok erre a képre - ne tessék nagyon megijedni, de azért a gyerekeket küldjétek ki előbb a szobából.

Tádáááááá! Kopasz Jimi, hogy tetszik? :))) Egyik este úgy találtam, hogy túl kicsik a füleim és nagyobbakat szeretnék, ezért fogtam szobatársam, Josip nullásgépét és letoltam a hajam. (Viccet félretéve, nagyon tetszik, hogy nem kell állandóan baszkurálni a hajamat és a szél sem kócolja össze, amikor kimegyek az open deckre, de az is tény, hogy így sokkal feltűnőbb, hogy elállnak a füleim. :) Szóval, most már tudom, hogy milyen az élet kopaszon, összességében tetszik a dolog, sokkal kevésbé borzasztó az összkép, mint amire előzetesen számítottam.

A külsőmet érintő apróbb változástól eltekintve nem sok minden van itt, amiről beszámolnék. Dolgozunk, sokat. Az előző cruise hatalmas bukta volt az egész photo departmentnek, javarészben a Super Bowl miatt. Egyrészt a döntő pont formal nightra esett, szerencsére a vezetőségnek volt annyi esze, hogy a formal nightot egy nappal későbbre halasszák, hiszen vasárnap a kutya sem akart fényképeszkedni, mindenki a kivetítőket figyelte. (Hál'istennek én is, hiszen bár elvileg munkában voltam, vendégek híján folyton belógtam a színházterembe, hogy kövessem a meccset, így a nagyrészét láttam is.) A halasztás viszont azt jelentette, hogy egy nappal kevesebb maradt számunkra, hogy hozzuk a targetet, és onnantól kezdve csak futottunk a bevételeink után - kevés sikerrel. Végül több mint húszezer dollárral zártunk a budget alatt, ami még ezen a böszme nagy hajón is tetemes veszteségnek számít.

Mindez kihat a mostani, sőt várhatóan a következő cruise-unkra is, menedzserünk, Costi ugyanis jól érzékelhető pánikban van a hiányzó zöldhasúak miatt, így most kábé egy kilencágú vízilóbőr korbáccsal áll mindanyiunk háta mögött, és még azért is megró, ha nem sikerült eladnod egy kétdolláros képkeretet a képpel együtt. Mondanom sem kell, hogy ez a követő emberfogásos munkarend, nomeg az, hogy le kell nyomnom a szerencsétlen vendégek torkán mindent, amit csak lehet, mennyire fekszik nekem... (egyébként is úúgy szeretek tukmálni). Ennek ellenére - kop-kop-kop - eddig egész jó vagyok, a rollcountomba sem tud belekötni ezen az úton, valamint a tegnapelőtti gangwayen vízalatti kamerákat kellett árulnom (nem kell ecsetelnem, hogy a létező legszarabb melóról beszélünk), és az elérendő célom 30 db kamera volt. Én 33-at adtam el - emberemlékezet óta nem volt olyan, hogy valaki elérje vagy túlteljesítse a targetet egy gangwayes kamera-eladáson... Szerencsémre pont jó hangulatban ébredtem, így egy kisebbfajta stand-up comedyt nyomtam le kora reggel a hajóról leszálló vendégeknek, és úgy tűnik, ez tetszett nekik.

Szóval, semmi újdonság; same ol' shit... Március elején lényegben az egész itteni törzsgárda lecserélődik, mivel azoknak, akik Európában együtt kezdtek a hajóval, most jár le a nyolc hónapjuk. Egy-két cruise különbséggel szinte mindenki távozik a régiek közül. Beleértve Costit is, és, háát, mit mondjak, azok a pletykák, amiket az érkező új menedzserről hallottam, nem töltöttek el megnyugvással. De talán az, hogy az új csapatban már szinte a legtapasztaltabb seniornak fogok számítani, segíteni fog, hogy ne nagyon basztasson. Csak a pontosság ne lenne akkora hiányosságom, mennyivel könnyebb életem lenne...

Na, ezek mennek itt meg a bárányfelhők - amelyek mellesleg csodálatosabbak, mint amit valaha láttam; és tegnap megint szmájli volt az égen (a fogyó hold vékony sarlója itt nem függőlegesen áll a horizonthoz képest, hanem vízszintesen, így amikor feljön a hold, egy vigyorgó szmájli látható az égbolton); és kétszáz a dollár, ami Nektek otthon nem akkora öröm, leszámítva azon nem keveseket, akiknek tartozom különböző összegekkel, ugyanis a minap 2300 dollárt küldtem haza, ami ezen az árfolyamon négyszázhatvanezer, ami ugyebár sokkal-sokkal jobb, mintha 180 forintos árfolyamon írták volna jóvá a számlámon. Amint megjelenik az otthoni kártyámon (kb. egy hét), dobom is szét a különböző magánbankszámlákra (Zolikám, örömmel jelentem, a lista élén állsz! :) De csak akkor, ha beszámolsz róla, hogy milyen volt Ausztráliában. Sokat síeltél, hoztál nekem Milka csokit? :))) Szóval, nagyon remélem, hogy otthon már ölik egymást a pártok (nem olvasok magyar sajtót, nem hallgatok internetes rádiót - kurvajó, felülmúlhatatlan, ki kell próbálnotok), és egymást felüllicitálva jövendölnek rosszabb és rosszabb gazdasági mutatókat, ami nagyban segítene nekem, hogy jobban megérje itt dolgoznom. Mottóm: "Szavazz a szélsőjobbra! Háromszáz forintos dollárt a külföldön dolgozóknak!" :D

Végül következzen egy magánközlemény (ami ebben a környezetben, tekintve, hogy barátok között vagyunk, közérdekű közleménynek számít): BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ZITUS!!! Nem felejtés ám el, sokat gondolás mindenkire odahaza, és mindenki nagyon hiányzás - Te is!

Címkék: munka super bowl tengeren

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr111771488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boibo 2010.02.18. 21:51:00

Azért az "ezt spec. én is mindig szerettem volna kipróbálni, de én nem voltam elég bátor, most meg már túl öreg vagyok hozzá"-val remélem fölállhatok melléd a dobogóra!
Jól áll, tetszel!!! :)***

NYUA 2010.02.19. 00:20:52

Na,hejhó! Mélységesen sajnálom, hogy totál megzuttyantál! A super reggeli eredményedhez azért szívből gratulálok, mert téged ismerve ez egy holdraszállás fentesztikus teljesítményéhez és megpróbáltatásihoz mérhető. Várom a méled!!! PÁÁÁÁ

Kéti2 2010.02.19. 08:33:15

Fúúú! De jól nézel ki, Phix! Egy pillanatra azt hittem, valami stárt fotóztál a hajón... Jobban megnéztem, háááát.... a szemedet megismertem. Csak tán nem a Pihix? Még ilyet! Szóval nagyon jól áll ez a frizkó - bocsi NYUA! - szokj rá. :)
Puszi a kopasz fejedre! :)

T1GRIS 2010.02.20. 09:03:15

Jó, azért azt tegyük hozzá, hogy ez egy jól sikerült felvétel - az életben ennél sokkal hülyébben nézek ki kopaszon. :)

Kéti2 2010.02.20. 10:37:00

Akkor mindig tartsd így a fejed és mindenkire így nézz, akkor ilyen leszel az életben is. :-))))))))))))

Toma Renáta · http://kulfoldondolgozni.blogspot.com 2010.02.20. 17:44:32

Nekem is nagyon tetszik, még Imi is azt mondta, hogy belevaló csávós....

Bocsi Nyua, ne félj, úgysem marad így örökre... :)

NYUA 2010.02.21. 09:45:41

Kössz Lányok az vígasztaló kommenteket! Még reménykedem! Kisfiamnak pedig: NAGYON ROSSZUL FOGOD ÉREZNI MAGAD, HA ELÁLLÓ FÜLEID LESZNEK ILL. LÁTSZANAK! A következő is megfontolandó: az öregemberek állati rondák bizonyos koron túl KOPASZRA NYÍRVA!!! És nagyon bízom benne, hogy a reptéren egy újra normális külsejű pasit ölelhetek kisfiam személyében magamhoz!!
addigra újra kinőhet a rendes fejed? PUSSZ

tade???? 2010.02.21. 15:53:49

Hello!

Összegezném a gondolataimat :D
Ez a kép nagyon jó! De, ha szemből készült volna, meg tudnánk ítélni, mennyire zavaró az elálló füled. :D Ugyanakkor egy 3-4 cm-es hajnál sincs nagyon takarásban, tehát nagyon nem számít. Viszont számít az, hogy -remélem, nem mondok újat :D - kopaszodtál, ezért gondot kellett arra fordítanod, hogyan vágják, mekkorára, stb. Ez ki tudja akasztani az embert, akkor jobb kopaszon. És, mert nagyon jó fejformád van, szerintem vállald fel a füleidet és élj szabadon! :D :D

Ja! De ne fogyj le, mert a cingár kopaszok már más kategória. :D
pussz

tyuki 2010.02.22. 16:47:19

Rosie... Állítólag a Dreamen van. Indiai fotós csaj. Szép. Nekem legalábbis. Jó a kép. Lehet nekem is meg kellene tanulnom a PhotoShopot kezelni. Májusban én is megyek haza. Majbeszélünk...

tyuki 2010.02.22. 16:48:31

Ja bocs. Amikor ti hajóztok be, akkor mi mindig ott dekkolunk és kb. 5-10 perc múlva indulunk.

tyuki 2010.02.22. 17:45:16

És még annyi, hogy nekem hiányzik egy kis jobbos-balos fröcsögős adok-kapok. Na most már tényleg SZI.

klanfonok 2010.02.24. 14:07:18

Heha!!
Ugyancsak meglepett a fotó, csak néztem, ki ez az alak? De nagyon jó vagy, jó, hogy vállaltad ezt a próbát - és ott a távolban! Majd látod a hatást, s eldöntöd, itthon érdemes-e próbálkozni vele?
A letterhunterrel próbálkoztam a héten, de most is visszapattant!
Nem hallani kellene a hazai híreket, hanem látni érdemes a tv-ben, mi megy!!! Biztosan nagyokat nevetnél a nemrég nagyszájú sok karperecesen! Ez a legújabb divat most kis hazánkban! Mintha felébredt volna a rendőrség . . .
Szerencsés hajózást!!! - innen

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2010.02.26. 00:09:21

Tiger, a kép alapján nem festesz sokkal rosszabbul, csak arra vigyázz, nehogy leégjen a fejed:)

Kéti2 2010.02.27. 10:58:48

Na, most már tényleg írhatnál valamit!

NYUA 2010.02.27. 22:50:00

Szia kéti! Egyet értek veled nagyon! Jó lenne már valamit olvasni erről a pasiról!
Szia Kisfiam! "Tán görcs bánta kezedet drága J...m"?! Mi lesz már a beigért méllel, meg egyébkéntis: MI van veled? Már megérett egy újabb nagy beszámoló! PUSSZ
süti beállítások módosítása