Megyek haza!!!

 2009.11.03. 08:48

03/11/09 – Nassau, BS (vagyis útban odafelé)

Váratlan fordulatok, bizonyám - de örülök neki teljes szívemből!

Szóval, ma megkaptam volna az első írásos figyelmeztetésem. A dolog lényege annyi, hogy AJ (a pótmenedzser Kevin távozása után, aki csak holnap reggelig menedzser, mert holnap érkezik az igazi) nekiállt balhézni, amiért a karanténból való távozásom napján nem hívtam fel azonnal, amikor a doki azt mondta, hogy elhagyhatom a karantént. Nos, borzasztó egyszerű oka volt annak, hogy nem hívtam fel azonnal: a doki a következőket mondta, "ha rendben érzem magam, ma délutántól már dolgozhatok" (nov. 1. 8:33).

Ami történt: AJ felhívott aznap 12:15-kor, hogy megkérdezze, fel tudok-e menni azonnal a galériába, én azt válaszoltam, persze, és 10 perccel később már a galériában voltam. Ma este elém tett egy papírt, hogy nem jelentem meg a munkában időben blablabla (ezt hívják úgy, hogy írásos figyelmeztetés, ilyenből kettőd lehet, aztán hazaküldenek). A gond ott kezdődött, hogy volt benne egy mondat, ami nem tetszett, hogyaszondja, "...was reviewed by the doctor on Nov. 1st 8.33AM and told he's ready to leave the isolation and pick up his duties at the earlier mentioned time". Nos, ezzel az "earlier mentioned time"-mal volt bajom, ugyanis a doki kurvára nem ezt mondta, hanem délutánt. Erre persze nekiálltak szőrszálat hasogatni, hogy na jó, de mikor kezdődik a délután, mire azt válaszoltam, hogy oké, srácok, általánosságban véve igazatok van, alá is írom ezt a szart, csak azt az egy mondatot javítsuk át arra, amit valójában mondott a doki. Erre azt mondták, hogy írjam oda kommentként. Na persze... ennyi erővel egy külön lapon is csatolhatnám, a kutya sem fogja elolvasni. (Lehet, hogy úgy tűnik, hogy most én is szőrszálhasogatok, de nem erről van szó; eddig is elismertem, ha elbasztam valamit - és higgyétek el, kezdőként rengeteg dolgot basztam el és mindig elismertem -, de ismertek, szeretek ragaszkodni a tényekhez.) Azt is mondtam, hogy hívjuk fel a dokit, biztos vagyok benne, hogy nem fogja letagadni a szavát, még ha nem is volt magnó nálam. Asse. Írjam alá vagy...

Na, ezeknél az "írjam alá vagy"-oknál szokott bennem eldőlni a borjú.

Szóval, most ott tart a dolog, hogy mivel nem írtam alá, a Hotel Directornál folytatódik az ügy, ő meg úgysem nekem fog igazat adni. Persze nem izgat, azóta én is továbbléptem. A nővértől, aki a betegségem estéjén kiírt, megszereztem a doki nevét és telefonszámát, és még egyszer pontosan egyeztettem a nővérrel, hogy ő mit mondott nekem aznap este. A dolog pikantériája ugyanis abban áll, hogy aznap délután, amikor ő kiírt (okt. 27. 17:30 körül), azt mondta, hogy most azonnal menjek a kabinomba és pihenjek. Én meg azt válaszoltam, hogy bocs, de nem tehetem meg, hogy formal night-on (mindenki hűde elegáns és nagy a hajtás) este fél hatkor bejelentem, hogy én ma már nem dolgozom. Úgyhogy felhívtam AJ-t, elmondtam neki, hogy mi van, mire ő azt kérdezte, hogy "can you manage it tonight?", ahogy arra számítottam is, úgyhogy az ő tudomásával dolgoztam aznap este betegen további három órát, amíg a nővér meg nem látott kamerával a kezemben, becipelt a photo labbe (este 8:30), és onnantól nem dolgoztam végül (ezt a blogon is megírtam aznap este).

Tehát, ha most úgy áll a helyzet, hogy írásos fogyelmeztetést érdemlek azért, mert november 1-jén 15 perccel "később" (mihez képest?) jelentem meg dolgozni, akkor ragaszkodom hozzá, hogy azért is írásos figyelmeztetést kapjak, amiért október 27-én három órát dolgoztam annak ellenére, hogy már medical offon voltam. Ha az egyik jár, akkor a másik is. Ha az egyik nem, akkor a másik sem.

Ha megkapom a Hotel Directortól mindkét írásos figyelmeztetésem, akkor megyek haza. Ha nem, az azt jelenti, hogy AJ-ék megszívták - amit úgysem fognak lenyelni egy kezdőtől, vagyis addig fognak munkálkodni, amíg "tiszta lappal" megyek haza hamarosan valami mondvacsinált ürüggyel. Ebben azért biztos vagyok, ennyire nem szoktam félreismerni embereket. (Csak Asmót, hehe. ;))

Hát ennyi a történet dióhéjban.

Anyu, tudom, mire gondolsz most... Nem tehetem meg, hogy fogjuk fizetni a... stb. Nem tudom. Megoldjuk valahogy, ahogy eddig. Istiéknél talán megvan még az az angol fordítós állás, vagy elvállalok valami mást. Van kb. 1500 dollárom eddig, nem költöttem semmire, az elég a következő havi részletekre. Tavasszal pedig úgyis felvételizni akarok a legiforgalmi irányítókhoz. A lényeg, hogy amiért idejöttem, annak célját már, úgy érzem, beteljesítettem. Oka volt annak, hogy el kellett jönnöm, és ha most haza kell mennem, annak is oka van. Ez a munka nemcsak nekem rossz, hanem ahogy a többiek csinálják, és ahogy tőlem is elvárják, úgy a vendégeknek is az. Egy szem újoncként pedig nem változtathatom meg a kialakult rendszert, hiába igazolnak engem a statisztikák. Tegnap 340 képet lőttem formal nighton. 340-et, többet, mint bárki más a departmentben. Nem tudom, hogy abból mennyit adtunk el, de tegnap sem csináltam szarabb képeket, mint szoktam. És ez mind nem számítana, ha ilyen kicsinyes papírmunka meg a kisfőnökök renoméja a tét.

Farai mondta még a tréning alatt, a Carnival egy olyan cég, ahol a döntéseket már azelőtt meghozták, hogy egyáltalán beléptél volna a szobába. És abban a szobában holnap nem az én barátaim lesznek. Csak egy szám vagyok: 427571, ez vagyok én. Holnap a helyembe lép 45XXXX.

Itt voltam, kipróbáltam. Been there done that, ahogy az angol mondja - lépjünk tovább. Lehet, hogy ismét külföld jön, mert normális helyen jól lehet keresni, és abbéli tapasztalataim, hogy egy multikulturális közösségben hogy állom meg a helyem, illetve, hogy hogy jövök ki a vendégekkel, jók. De ennyire azért ne rohanjunk előre. Egy biztos: ha tényleg utazom, nagyon boldogan teszem majd.

Ha én nyerek és maradok... nos, megpróbálok majd annak is örülni, bár nehezebb lesz és össze kell szorítanom a fogam hozzá. De biztos annak is oka lesz, akkor tudom, hogy nem csináltam még itt meg valamit, amit meg kell. Talán csak több időt kell eltöltenem itt. Vagy alázatot tanulnom...? Ejj, de sokan mondták már ezt nekem... Csak azt nem tudom, mennyivel válok jobb emberré attól, hogy végre - valahára - megtanulok segget nyalni. :)

Címkék: bullshit

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr511494829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Űrnyuszid (törölt) 2009.11.03. 09:34:14

Kicsi Tigrisem! Nézd meg a saját vonalunkat hamarosan! És a válaszom a privát üzenetedre: me too.♥ Csókollak.

Cugi 2009.11.03. 10:38:48

Szia Jimi!
Régen söröztünk, szóval nem voltam naprakész a körülötted zajló eseményekről. Örömmel olvastam eme kalandodról és csak reméltem, hogy már gördülékenyen tudsz kezelni olyan helyzeteket is, amikor nem neked van igazad, mentálisan és intellektuálisan hendikepes, hatalommal (vissza)élő embererek elképesztő óhajait - különösebb belső feszültség nélkül - teljesíteni tudod.
Talán még nem úszott el ez a hajó sem! :) Nem tudom AJ hatására távolból hogy tekintesz az itteni fikára, de benne élőként határozottan állíthatom - a reggeli havazás ellenére is - ugyanaz maradt. Presze könnyen beszélek, de a visszatérést semmiképp se hamarkodd el, biztos vagyok benne, hogy tudásod és képességeid alapján Miamiban, hasonló helyen megtaláld számításaid.

kulfoldimunka 2009.11.03. 12:08:47

JIM, NEEEEEEEEE!!!!!

Most valószínűleg mindneki utálni fog, de le kell írjam amit gondolok!

JIM NEM TEHETED MEG, HOGY FELADOD!

Bocs a kiabálásért, de egyszerűen nem lehet, hogy világvégi, iskolázatlan faszkalapok végigcsinálnak szerződéseket, Te pedig feladod! Te több vagy ennél!

Figyelj, nem akarok okoskodni, de talán mégis azt fogok. TE vállaltad fel, hogy túlképzettséged ellenére elvállalsz egy ilyen munkát! Nem volt kötelező. De elvállaltad, és ezért a döntésedért felelősséggel tartozol.

Igen, aljamunkára vállalkoztál, egy nagy nemzetközi cégnél. De ezt nem titkolták előtted, és ez a dolog része ennek. Itthon a multiknál szerinted nem ugyanez megy? vagy a világon bárhol?

Igen, a hajó egy nagy FIKA, mint ezt már említettem Neked, de ki kell bírnod. Ha végig nem is, a 3. hónap végéig el kellene jutnod. Nem adhatod fel az első konfliktusnál.

Most megfutamodhatsz, és választhatod a könnyebbik utat, meg azt, hogy megint mások segítségére támaszkondsz, de egészen biztosan meg fogod bánni.

Ez a néhány hónap nem arról szól, és nem is szólhat arról, hogy önállóságodat és önérzetességedet fitogtatod!

Értsd meg, van amikor a nehezebb utat kell választani. Most a nehezebb út nyelni egyet, és elfogadni a hajón uralkodó szabályokat.

Én sem tartom valószínűnek, hogy igazat adnak Neked, vagy ha mégis, akkor valóban keresni fogják a hibákat benned, de most EZT VÁLASZTOTTAD.

Sokkal több leszel azáltal, ha egyszer hagyod a dolgokat irányítani Téged, és nem a Tiéd az utolsó szó.

Jim sehol sem lesz jobb! Ha légiirányító leszel, ott is alkalmazott leszel. Szerinted bármely helyen, ahol FŐNÖK és hierarchia van, meg tudod állni a helyed, ha egy ilyen piszlicsáré faszságon begurulsz?

Ige, könnyeb lenne hazajönni. Hiányoznak az itthoniak. Na és? Most ez van. Máskor más lesz. De konfliktusod ezzel a hozzáállásoddal mindíg lesz!

Nem én találtam ki, de figyelmedbe ajánlom a következő idézetet:

Az eddigi hozzáállásodnak köszönhetően tartasz ott, ahol most tartasz. Ha nem változtatsz a viselkedéseden, vagy gondolkodásodon, akkor a későbbiekben sem várhatsz változást.

Más: van elég tartozásod, amit rendezned kell. Ez most nem lehet, hogy fontosabb, mint a faszkalap főnöknek bebizonyítani bizonyítani, hogy intelligensebb vagy?

MI IS VOLT A CÉLOD, amiért mentél? Mert ezt jó lenne tisztázni!

Az itthoni barátokra nem hallgatnék a helyedben, mert mindenki szeret, és rövidtávon a saját szemszögéből saját érdekeit szem előtt tartva reagál Neked. (Bocsi Jim anyukája) De azt szerintem kevesen gondolják végig, hogy ezzel mekkora csalódást okozhatsz Magadnak, a saját önértékelésedben ezt később hogyan dolgozod majd fel.

NEEEEEEEE! Még egyszer mondom, NE másokra hallgass! Sőt RÁM SE!

De kérlek HOSSZÚ TÁVRA gondolkozz! Mivel teszel többet magadért!

Tudod, gondolj arra, hogy 70 éves vagy, és mesélsz az unokáknak.... Mit mondanál szívesebben:

Gyerekek kiálltam magamért, fasza csávó voltam, hisz Nekem volt igazam, bár sajnos még több adósságom lett....
Vagy: képzeljétek, egyszer volt egy célom, amiért áldozatot hoztam, és felülemelkedtem dolgokon, DE ELÉRTEM, és több lettem általa.

Önmagunkat leküzdeni... Na ennél nincs nagyobb dolog az életben.

kulfoldimunka 2009.11.03. 12:10:20

@Cugi: Köszi, ezek szerint egyet gondoltunk, csak Te rövidebben fogalmaztál.

Marfalkov (törölt) · http://marfalkov.wordpress.com/ 2009.11.03. 13:14:22

Szívesen olvasnám még a blogodat egy pár hónapig. Tudom, tökre önző vagyok. :)

Marfalkov (törölt) · http://marfalkov.wordpress.com/ 2009.11.03. 14:00:38

Amúgy, így 5 komoly munkahellyel a hátam mögött, 33 évesen a következőt csináltam volna: Mély megbánással a szememben bocsánatot kérek és közlöm velük, hogy remélem többé nem leszek beteg és igyekszem odafigyelni, hogy mindíg tudják mikor számíthatnak rám. Véletlenül se vedd ezt kioktatásnak, de ez egy olyan dolog amit előbb-utóbb magadévá kell tenni bárhová vessen is a sors, mert a Főnök, az mindenhol Főnök és ha ellentmondasz neki, azt általában nem tudja kezelni. Ilyen módon, ha egy másik részét érinted meg, többre mész vele, akár jössz haza, akár maradsz. Légy kitartó és alázatos, ilyen apróságokat át kell tudni ugrani!

boibo 2009.11.03. 15:18:59

nem tudom, mennyire tartasz barátodnak, vagy se, az ellenséged biztosan nem vagyok. Így fogadd a véleményem, ami persze nem szentírás, csak egy vélemény.

Ha most hazajössz, elbuktál.

Űrnyuszid (törölt) 2009.11.03. 16:33:36

☺☺☺ Ez egy nagy kacaj! Bocs, de nekem erre reagálnom kell: azt hiszem, a Nyuán kívül még nekem is jár egy erős bocsánatkérés így ismeretlenül is... Nem hiszem, hogy meg kellene ítélni a többiek véleményét. Főleg, ha nem is tudják, hogy mi az! Elnézést, de a blogtulajdonos mellett van most éppen egy olyan ember biztosan, aki nem a saját malmára hajtja a vizet, és annyira, úgy szereti - ez az én esetemben egyedi is-, hogy azt nézi, hogy mi jó a szeretete tárgyának. Előre is köszönöm!
Kicsi szívem, Neked annyit, hogy ne hallgass senkire: úgyis tudod, érzed, hogy igazán ott legbelül NEKED mi a jó. Mindenki lehet okos, de ne feledd, ebben a körben Te vagy a legokosabb! Allez, vas-y, c'est à Toi! Csókollak, Nyuszikád

vaze 2009.11.03. 16:36:57

Szia, Jimmy! Legelébb is, ha rám hallgatsz, hát igazán, teljes szívedből azt csinálod, amit akarsz. :) Nyilván te tudod a legjobban, hogy miért mentél ki, mi van kint, mire jössz haza. Ettől függetlenül a kommentezők nagy részének bizony igaza van abban, hogy a munkahelyi szocializáció elsődleges outcome-ja nem nagyon különbözik mondjuk a hadseregétől. Ha magánzó vagy, akkor az ügyfelek/üzlettársak szivatnak, ha alkalmazott, akkor a felettesed. De más lehet ezt egy hajón elviselni és más normál körülmények között. Az is igaz, hogy - amint írod - a szervilizmust magasabb, lehetőleg ösztöni szinten kell prezentálni a siker érdekében, ami finoman fogalmazva sem a te erős oldalad, tehát egy utólagos benyalás feltehetően nem sokat változtat a dolgon. Tovább nem mondom, mert még csak ezt a bejegyzést volt időm olvasni... :)

joplin 2009.11.03. 17:54:07

Kálmán!

A hozzászólókkal teljesen egyetértek. Nem adhatod most fel, te tényleg ennél értékesebb vagy. Kiváncsian várom a fejleményeket. Ha a főnökség azt a döntést hozza, hogy maradhatsz, mindenképpen nyelj egy nagyot és próbálj meg úgy dolgozni, ahogy eddig, de közben próbálj egy picit alkalmazkodni a többiekhez. Nem tudom a szerződésed mennyire időre szól. Ahogy kiveszem a hozzászólásokból a 3. hónap végéig kell eljutnod. Viszont, ha az a döntés születik, hogy menned kell, mindenképpen nézz körül odakint más munkalehetőség után. A kinti keresetedre szükséged van!
Egyébként helyesen tetted, hogy az orvost és a nővért is megkerested, hátha valamit segít az ügy kimenetelén az ő nyilatkozatuk.
Puszi, Icu

Kéti2 2009.11.03. 18:24:50

Nagyon sajnálom a történteket, Phix! Bízom abban, hogy maradhatsz, csak ne okoskodj tovább, mert a buta főnökök nem szeretik, ha valaki okosabb náluk. Lelkileg tudom, hogy meg fog viselni ez az eset, de... szerintem azt Te "okosan" meg fogod oldani.Egyelőre azért kell most szorítanunk, hogy maradhass. Aztán tudom, hogy túl jársz az eszükön úgy, hogy fejet hajtasz *röhögve*. :-))) Vágod? Puszillak

vaze 2009.11.03. 20:35:19

Na, elolvastam mindent, a Bp-Dújv viszonylaton - változó letöltési sebességű mobilnet mellett - majdnem olyan érdekes állomáshelyeim voltak, mint neked: Campona, Baross-telep, Érdliget, Dunai Finomító (!), a nem kevésbé festői Pusztaszabolcs stb.! :) Szóval jó volt! Egyébként (no. 1) nem hiszem, hogy ez a feladásos narratíva különösebben hasznos lenne a te esetedben. Ugyan mit kéne bizonyítanod és ugyan kinek?! Most arról nem beszélve arról, hogy hogyan hangoznék egy kívülálló laikusnak: Igen, megcsináltam! Hogy mit? Kibírtam egy luxushajón a Karib-tengeren. 3 hónapot! Vagy hetet, kilencet! Nem állna messze tőled az ilyesmi, de ezt az emberek 99%-a (aki nem dolgozott még hajón) kifejezetten provokációnak gondolná! :) Egyébként (no.2) a szokásos hibát követjük el: nem olvasunk elég figyelmesen! Másodjára már nyilvánvaló: egyelőre még semmi sem biztos, csak benne van a pakliban és Jim ennek örülne. Ráadásul holnap vagy mikor jön Kevin (vagy ki), aki alapból normálisabb és semmilyen helyettességből fakadó kompetenciazavart nem kell túlkompenzálnia. Egyébként (no.3) ma leesett az első hó az országban. De nem maradt meg. Úgyhogy olyan nagy különbség nincs az ideát meg az odaát között! :DDD Minden jót! Úgyis tudod, hogy annál jobb nem lehet, mint ahogy végül is lesz! ;)

NYUA 2009.11.03. 21:11:13

@kulfoldimunka: Kösz nagyon szépen!!! Teljesen megértelek és hálás vagyok azért, amit a fiamnak tanácsolsz. A becsületes saját példánkkal (férjemmel együtt) nem tudtunk igazán kitartó és alázatot picit is mutatni tudó felnőttet nevelni önfejű gyermekemből! Mégeszer köszi, mert szuper amit írtál a fiamnak!! És bízom benne, hogy elgondolkozik a jövőjéről, mert így nem lehet csak sodródni, de ezt ezerszer elmondtam már neki!!! KÖSSZ! Üdv. Nyua (alias Jimmy mamája)

T1GRIS 2009.11.03. 22:27:42

Ó, köszönöm a sok és tartalmas választ, kösz, hogy az őszinte véleményetek van benne. Még ha némelyiken mosolyognom is kellett. ;) Főleg a Tiéden, boibo: "ha most hazajössz, elbuktál." :D
Édes Istenem, ugyan mégis mi a faszt buktam el? :) Egy háborút? Max. azt, hogy nem csináltam végig egy szerződést egy munkahelyen, ahol az ideális alkalmazott egy angolul alapszinten beszélő, amúgy írástudatlan, de főleg egyedülálló indonéz vagy filippínó, aki kevés rizst eszik. Iszonyat veszteség, belátom. :)

Renike, nyugodj meg, nem másokra akarok hallgatni. Vagy úgy tűnt a postom, mint egy kérdés, hogy segítsetek, mit csináljak?
Azt írod, "Sokkal több leszel azáltal, ha egyszer hagyod a dolgokat irányítani Téged, és nem a Tiéd az utolsó szó."
Rencsike, hány éve ismerjük egymást? 19? Ezt tényleg Te írtad nekem?! :DDD Pontosan tudod, hogy sokkal hamarabb fogok inkább éhendögleni, minthogy egyszer ne én irányítsak, és ne az enyém legyen az utolsó szó! :)))

Amúgy meg sem feladásnak, sem kudarcnak nem érzem, ha netán TÉNYLEG hazamegyek. Kinek a kudarca? Az enyém, amiért én normális vagyok, ők meg elmebetegek? És vért izzadva kell ilyen koholt baromságokkal megpróbálniuk elgáncsolni? Persze, ők menedzserek, én meg beosztott, tehát mindig nekik lesz igazuk - ami szopásnak kétségtelenül szopás, de semmiképp sem kudarc, az enyém a legkevésbé.
És nem feladás, hiszen azt már korábban felismertem, hogy a munka maga szar - kínozzuk az embereket rongyos dollárokért, ahelyett, hogy jól éreznék magunkat tőlünk. Most csak kiállok az igazamért - ha sikerül, örülök, ha nem, és ez az állásomba kerül, hát szarok bele, annál jobb.
Nem szokásom a feladás... Azért két ironman nemcsak a lábakban marad meg, ezt higgyétek el nekem - kibírtam én sokkal nagyobb szenvedést is. Arról nem beszélve, hogy túléltem az elmúlt egy évet... Aki végigasszisztálta, az tudja, miről beszélek. Nem vagyok feladó.

Egyébként meg: ma megérkezett a hajóra az új menedzsercsóka. (román... no comment) Szerintem ezzel az AJ-banda puskapora elszállt, hiszen így már nem cincálhatnak semmilyen főmufti elé. Ahhoz, hogy megtehessék, be kellene avatni az új górét is, ami viszont már kétélű fegyver számukra: mi van, ha a srác teszem azt normális, és azt mondja nekik, "hülyék vagytok, mit szórakoztok ezzel a sráccal, a napnál világosabb, hogy nem csinált semmi rosszat, menjetek, játszatok inkább a pöcsötökkel".
Valószínűleg AJ-ék egyetlen esélye az lett volna, ha beijedek tegnap este, és aláírom a papírt a fenyegetés hatására - haza ugyan ezzel sem küldenének, ahhoz kettő kellene, de legalább sikerült volna bepiszkolniuk a rekordomat.
Na, hát erre azért még várunk egy icipicit...

A fejleményekről értesítelek Benneteket.

Ja, és köszönöm Vasinak, hogy ő volt az egyetlen, aki tényleg el is olvasta a postot! :) Nincs mese - kellenek a kommentjeid, ide is. :)

boibo 2009.11.03. 22:54:23

No bocs, nem volt több időm délután, hogy kifejtsem.
Tehát:
Pont arra gondoltam, hogy ért már elég kudarc az elmúlt évben. És tudom, mennyire készültél erre az útra, erre a munkára. Tehát ha egy hülyeség miatt feladni kényszerülsz (kényszerültél volna? - reméljük!) a terveidet, azért az csak csalódás, főleg annak tükrében, hogy három-négy poszttal ezelőtt még azt fontolgattad, hogy esetleg vállalnál egy másik szezont is.

vaze 2009.11.04. 01:14:23

@T1GRIS: és pont és tök véletlenül azután küldtem el az első kommentet, hogy megszólalt a vas-y! :) De tényleg nem muszáj hazajönni is egyből, még ha úgy is alakulnak a dolgok, de ezeket te nálam jobban tudod! Egyébként van egy mondás, amitől a blogmotor azt csinálja, hogy van egy lead a mondandót elejével, az alatt egy "tovább" felirat, amire kattintva lehet tovább olvasni. Ha kell, küldöm mail-ben!

NYUA 2009.11.04. 08:51:00

@joplin: Szia Nagylány! Kössz a Jimmynek küldött soraidat és a bíztatást! Egyben persze minden kedves Jimm-barátnak, akik bölcs és hasznos tanácsokkal segítik gyermekemben tartani a vidám, humorizáló "énjét" és "NEM FELADNI A MOSTANI MUNKÁT", nem a könnyebb utat választani a mostani kihívásból!!! KÖSZI!!
Puszi neked és ÜDV. A SZURKOLÓ CSAPAT (a "FANCLUB") minden tagjának: NYUA

NYUA 2009.11.04. 08:57:06

@Kéti2: Szia Kéti! Nagyon köszönöm, hogy Te is tartod a lelket a Fiamban a többiekhez hasonlóan. Puszi Neked és Beának! Ági /Jimmymama/

NYUA 2009.11.04. 09:17:56

Tigris!!! Figyelj arra, amit írtam tegnap a skypon! IGENIS én is elolvastam figyelmesen és részletesen a blogodat, nemcsak 1-esek! Azt hiszem, nyugodtan állíthatom: senki nem ismer a szurkolói táborodból jobban téged, mint én. És én teljes szívvel, szeretettel és aggodalommal végigcsináltam és túléltem VELED az elmúlt 1 évet, ami nem kis tehertétel és TANÍTÁS volt nekünk!!! És tudom, hogy még lesz hasolnó feladatom a közös életünk során. Dolgozd fel mielőbb ezt az esetet és lép tovább rajta mielőbb! Végezd továbbra is (akár fotósként, akár máshol) a munkádat fegyelmezetten, minőségien és lazán, kedvesen. A vendégek csak erre "vevők", a sok faszkalapra meg ne pazarold az energiádat, mert az értékes!!! Millió pusszancs

Kéti2 2009.11.04. 18:17:09

@NYUA: Szia Phix-anyuka! :) Átadom a Beának a puszit. A hétvégén jön hozzám. :)
Ha Te tudnád, miket írtam én Phixnek mail-ben! :)
Az éjszakai telefonos lelki segély szolgálatnál sok mindent tanultam éppen azoktól az emberektől, akik tőlem várták a segítséget. Nos, tőlük kaptam néhány ötletet arra vonatkozóan, hogy hogy nem lehet lelket megtörni hagyni. :)
Phix! Nagyon figyelek Rád! :)

Puszi

Űrnyuszid (törölt) 2009.11.04. 18:34:34

Que de putin de bêtises tu as dû lire, mon Chéri! Mon Dieu!... Pauvre..., mon Tigre.☢☺

T1GRIS 2009.11.05. 09:04:07

Fait attention, Chéri, "vaze" parle français aussi! ;))

boiobo: "Pont arra gondoltam, hogy ért már elég kudarc az elmúlt évben."
És épp ezért hangsúlyozom, hogy hazatérni a szerződés vége előtt azért, mert a főnökeim kapitális ökrök, nem lenne kudarc! Nem az enyém lenne. Az más kérdés, ha nem lennék képes egyetlen db. egyenesen álló képet sem készíteni, vagy joghurtot öntenék a kamerámba és emiatt kirúgnának - na az kudarc lenne.
És igen, vállalnék másik hajós állást is, de nem fotóst, ezt is leírtam, tehát ezért a munkáért egyetlen könnycseppet sem hullajtanék.

Vasi! Elvileg mindegyik post "tovább"-bal van feltöltve... Nálad nem így vannak, megjelenik az egész? Mivel nézed? (Én Chrome és IE alól frissítem.)

Tonyesz: Írd má' meg végre azt a mailt, amivel egy hete fenyegetsz!!! :DD Pusszantás a csajoknak és Matkónak!

vaze 2009.11.05. 12:25:04

@T1GRIS: Kíváncsi voltam, hogy meddig tartod magadban ezt a semmilyen hírértékkel nem rendelkező információt rólam és a francia nyelv kapcsolatáról... :)

Bocs, mobilneten néztem és viszonylag kicsi a kijelző, ezért nem jelent meg, de most már minden rendben!
süti beállítások módosítása