Festői

 2009.11.12. 22:16

12/11/09 – Nassau, BS - T-minus 53 days

Bevallom, eddig csak akkor használtam ezt a jelzőt, ha már nagyon kellett kerülnöm a szóismétlést egy cikkben, de sosem kedveltem, túl modorosnak tartottam, és azt hiszem, a valódi jelentését eddig nem ismertem. Eddig. A tegnapi naplemente Half Moon Cay felett végre valódi tartalommal töltötte meg ezt a kifejezést.

Kicsit borult időnk volt, épp csak annyira, hogy a Nap ne egy töküres égboltról bukjon bele a tengerbe, hanem a különböző vastagságú és formájú felhők kedvükre játsszanak a fénnyel, amit a légkörben töltött egyre hosszabb útja során már a látható spektrum összes színére felbontott a levegő. Bár itt a szigeteken nélkülöznünk kell azt a csodálatos vasport és szmogot, ami Dunaújvárosban olyan színpompás naplementéket produkált, amitől rendre elámultam (állítom, hogy az ország legszebb naplementéit Újvárosban látni, a kohóból kiáramló különböző gázok miatt), de azért úgy látszik, néha itt is összejön valami szépség. ;)

Ja, és még egy érdekesség ugyanezen estéről: a Hold itt nem jobbról balra fogy, mint otthon, hanem fentről lefelé. Úgyhogy amikor valamikor az éjszaka folyamán feljött, akkor lényegébben egy fénylő vigyori smiley jelent meg alacsonyan a látóhatár felett.

(A képek mellőzéséért ezúttal is elnézést. Ja, tényleg, valaki kérdezte, hogy miért nem töltök fel több képet. Nos, roppant egyszerű oka van annak, az, hogy a képek nagyok, én meg vagy egy betárcsázós net sebességével használom a fedélzeti wifit, vagy pedig a parton jártamban-keltemben belém botló ingyenes elérhetőségeket használom. Egyik sem kedvez a hosszass töltögetésnek felfelé, úgyhogy e tekintetben nem ígérek jelentős javulást a jövőben sem. Majd ha amikor hazaértem, tartunk egy nagy fényképnézegetős bulit, ok?)

Címkék: szabadidő bahamák szárazföld nassau

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr601521356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marfalkov (törölt) · http://marfalkov.wordpress.com/ 2009.11.13. 13:08:46

Szia Jim,

Jó olvasni az ilyen szép élményeket! Épp tegnap gondolkodtam, hogy megkérdezem tőled miért nem az image-hez jelentkeztél, erre most olvasom Bálint blogjában a hozzászólásodat. :) A Zágrábi interjúkra nem lehet szerinted kimenni?

boibo 2009.11.13. 14:04:37

Pusszantalak Drágám! Az, hogy találd meg a szépséget a hétköznapokban!" pont olyan közhelyes, mint a "festői". De segít a szar napok átvészelésében.

Kéti2 2009.11.15. 17:24:45

Szia Phix! Én is láttam már festői tájat, én még mesésnek is éreztem. Olyan szép volt, mint egy mesefilm, amit festettek, vagy rajzoltak. Vannak még fel nem fedezett, soha nem látott szépségek a földön! Magam sem hittem volna. :) Ha becsukom a szememet, annyiszor látom, ahányszor csak akarom. Még a levegő illatát is érzi az ember. :)Ezek azok a kincsek, amit soha senki nem vesz el tőlünk. Pusszantalak!

NYUA 2009.11.18. 22:16:24

Hi, Jimmke nagyon várom a super fotóidta már, de megértem, hogy nem tudsz küldeni és hosszan felpakolgatni a netre. Isteni élményekben van részed és erre gondolj nehezebb órákban, vacak napokon. Kétivel és Renivel is teljesen azonos véleményem van: ezektől leszel igazán gazdag és nem a dollároktól!!! Előttem sajnos vagy kitudja sajnos-e a lakásod ablakából látott naplemente jutott eszembe a színes égboltról olvasva. Az is nagyon szép volt, de a thaiföldi óriási hullámokat hallgatva állni a parton a homokban és látni a naplementét színes sávokkal ékesített égbolttal, hát AZ VOLT OLYAN ÉRZÉS, amit most te élhettél át. Gyakran átsegít ez az bvennem élő gyönyörű kép a nehéz napokon és még a hozzákapcsolódó varázslatos, szokatlan illatok is felidéződenk bennem. Jó volt olvasni róla és öröm, hogy ilyenekben is van részed, nem csak szovatásban és gályázaásban!!! Pááá drága Kisfiam. Mill. PUSSZ
süti beállítások módosítása