Nyárból a télbe és vissza

 2009.12.12. 07:53

11/12/09 – Sea Day – T-minus 23 days

Mivel olyan hűdesok eseményről nem tudok mostanában beszámolni, hát beszélgessünk az időjárásról. Újabban (már két-három cruise óta) rendszeres lett az, hogy amikor Jacksonville felé vesszük az irányt egy-egy út végén, olyankor alig egy nap átmenettel a még ilyenkor is perzselő bahamai hőségből a meglehetősen zord és szeles Jacksonville-i télbe csöppenünk. Itt eltöltünk alig egy napot, majd egy újabb Sea Day után már megint a pálmák árnyékát kell keresnünk, ha nem akarunk szétfolyni. Az átmenet szinte mindig sokkolóan hirtelen – legalábbis ha csak reggel meg este van időd felmenni a nyílt fedélzetre, és este ugyanúgy öltözöl, mint reggel, akkor érhet némi meglepetés.

Ma nagy öröm ért: délután megszakítás nélkül tudtam aludni három órát. Ritka kincs ám az ilyen hosszú break ezen a tájon.

További újdonság még munkafronton, hogy pár héttel ezelőtt új tagja lett csapatunknak, méghozzá legnagyobb örömömre Magyarországról! Marcell mindössze két hetet töltött a college-ban, mielőtt áthelyezték a Fascinationre, odahaza Zamárdi illetőségű és egyébként ugyanúgy egy hülye lánglelkű idealista, mint én (talán némileg kevésbé megkérgesedett szívvel és jóval kisebb pofával, ami még nagy hasznára válik majd a csapatba való beilleszkedés során). Természetesen első perctől kezdve kitörően és felhőtlenül örültünk egymásnak: én nyertem egy szövetségest az itteni zombihadsereg elleni harcban, ő pedig nyert egy "tanítót" (már bocsánat a nagyarcú kifejezésért), olyat, amilyen, ha nekem lett volna, amikor ide raknak, nagy valószínűséggel el tudtam volna kerülni azon zátonyok zömét, amelyeken az első hónapban rendre megfeneklettem. Jó páros vagyunk, ezt már most elmondhatom, szolgálaton kívül általában együtt megyünk mindenhová, sörözni a Crew Barba, strandolni a partra vagy éppen internetezni (Szia, Nóri! :)) az aktuális kikötőbe. (Tényleg, mivel a múltkor lemaradt a credits a kép alól, ezért most pótolom: a Szöveg nélkül c. bejegyzés képét már ő készítette rólam Half Moon Cay fehér homokjában.)

Remélem, Veletek minden okés odahaza (nyugodtan számoljatok ám be, ha valamiről tudnom kell! :) – Különösen kíváncsi vagyok, hogy mi a helyzet a kis Szittyával! Lackókám, írjál már vagy legalább reaktiváld a skype-odat, ne akard, hogy hazamenjek és megverjelek! ;)) Vigyázzatok magatokra, én is igyekszem azt tenni.

Címkék: jacksonville tengeren

A bejegyzés trackback címe:

https://tavolafikatol.blog.hu/api/trackback/id/tr661591902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klanfonok 2009.12.12. 15:18:23

Heha Most Is!
No, látod! Ilyet sem éltél még meg! - néhány óra, s már egészen más világ! Innen nézve ez csodálatos, ott megélni is biztosan nagy élmény! Meg majd itthon mesélni róla!
Örülünk Marcellnak is!
Értékeld ezeket! Heha!

lacko44 2009.12.12. 16:39:59

Hi Jim. Gondoltam erre most nem reagálnék, hátha beváltod a fenyegetésedet... Úgysem tudsz megverni, mert én ám olyan erős vagyok, mindenkinek beütök jól :)))
A kis Szittya már a kijáratot kapargatja, lassan apuka leszek (Hizs fázsá). Már nagyon várom, és azonnal tájékoztatlak. Mailt is írok valamelyik nap. Kitartás...

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2009.12.14. 11:13:27

Esik a hó, megjöttek az első mínuszok és még mindig nem volt időm firkálni a blogra. Egyelőre ez van:)

NYUA 2009.12.15. 22:32:16

Hi Jimmke, nagyon örülök az újabb beszámolódnak és a jobb hangulataidnak. Remélem, hogy a komoly hőmérsékleti ingadozás nem okoz majd újabb megbetegedést. Már várom a méledet, egy részletes beszámolóval a múltkori pihenőidődről! Klasz, hogy végre volt lehetőséged alvásra is. Bár tudom, hogy 1 teljes téliálmot alvó medve (bár a nővéred neve "medvécske", nem a tiéd) veszett el benned, de én nem macit akartam szülni, hanem olyan fiút, aki igazi férfivé válhat a nehézségek súlya alatt,tud élni és kűzdeni, kitartani a céljaiért és akire én NAGYON BÜSZKE LESZEK!!!! Nagyon örülök az új magyar fiúnak a csapatban és szeretettel üdvözlöm Marcellt. Jó, hogy segíteni tudtok egymásnak a honvágy "kicsinyítésben" és a munkában! Légy szí írd meg mélben vagy SMS-ben: mikor tudsz rálépni internetre 1 jó kis skyp-dumcsira? Sajna, ma sincs még hó itt nálunk, bár a Dunántúlon már esett. Ez persze nekem ma jobb lehetőség volt: száraz úton, épségben értem haza lentről és Tündérkék is épségben. Ja, és Süni nagy (pontosítok: fergeteges, hempergős)örömére!
Köszönöm a gratulációdat és pár soraidat telefon-ügyben, de főleg az imádatodat köszönöm, hogy megírtad, az nagyon jól esett és 1 hete lebegek a boldogságtól ezért!!! KÖSZI!!! Mill.PUSSZ

klanfonok 2009.12.17. 15:42:50

HEHA!
Nem találtam ma dec. 12 óta újabb élményszámba menő írásodat, pedig készültem rá!
Meglehet, karácsonyig nemigen érünk ide, így a lehető legjobbat, lelki békével megélt karácsonyt kívánunk Neked!
Puszik! mi

csátonya 2009.12.18. 19:51:31

HELLO.DE JÓ NEKED.ITT CSAK 4 NAPOT ESETT A HÓ,ÉS MÁR KEZDEM MEGUNNI,NÁLAD PEDIG NYÁRI FOKOK VANAK ES TUDSZ A VIZBE USZKÁLNI.ÉN PEDIG EGYIK MEGYEK A MŰJÉGRE HE HE,DE LEHET HOGY NEKED IS HE HE.TEGNAP AZ EGÉSZ OSZTÁLY PLUSZ ÉN EGY JÓT HÓGOLYOZTUNK.BISZTOS ÉRDEKEL MI VAN A SULIBAN.TAGNAP EGY 5-ÖST KAPTAM MATEKBOL ÉS SIKERÜLT KILYAITANI A MATEK 3-MAST.SOK MINDEN TÖRTÉNIK MÉG A SULIBAN,PÉLD. MOST A SULIBAN IS KARÁCSONY MÁNIA VAN.SZIA' SZOFI

kéti2 2009.12.20. 15:14:20

Nem kellene már jelentkezni?
PHIX!

NYUA 2009.12.21. 22:43:55

Kicsim! Már nagyon várja mindenki más is -nem csak én - az új naplóbejegyzést!
Hát, milyen jó dolga van egy ilyen nagybácsinak, ha a kishúga is ír neki (még az anyja sem tudta, hogy "rá tud kattanni" a komment-küldésre!)önként önállóan és ilyen jópofin, bár megbocsátható kis magyartlanasága horvát-magyar kislány létére! Már várom a "visítós" jelentkezésedet, remélem még időben odaér az én angyalkám, akit küldtem HOZZÁD-NEKED!!!! Millió PUSSZ

klanfonok 2009.12.23. 14:22:44

Heha ma is!
Nem leptél meg bennünket mára egy jó beszámolóval!
Reméljük, nem betegség támadt meg!
Az ünnepek alatt is emlegetünk, jó szívvel Rád is gondolva!
Ha mélyen délen leszel majd, próbáld a déli ég alján megkeresni a Crux /Dél Keresztje/ csillagképet! 60 fokon van, lehet, hogy túl mélyen is, mint itt északon a Göncöl fent.
A kedd reggeli mínusz 17 után ma már most 8 van pluszban, minden hó elolvadt. Itt fekete lesz az ünnep!
Nyugalmas, pihentető karácsonyt Neked! - Mi

tade???? 2009.12.23. 14:48:38

ünnepre van időzítve, ugye? :)

kéti2 2009.12.24. 05:36:25

Boldog karácsonyt, Phix! Puszi

csátonya 2009.12.24. 17:09:59

Jimike,

a nagyon flúgos decemberi káoszban és egy sor betegségből (talán) kilábalófélben csak most, 1-2 órával a gyertyagyújtás előtt tudtam ideférni hozzád (azért Szofka hagyott itt neked pár lélekderítő sort, olyan nagy kedvvel ült le pár napja megírni!), no, de azért így is: kívánjuk neked, hogy teljenek a kedved szerint ezek a karácsonyi-évvégi napok, még ha a kulisszák most akár faramuci módon mások is.. Esetleg épp ebben lehet valami könnyebbség? Picit irigyellek:)( - a napokban kifejtem majd levélben, kicsit talán enyhül anyomás és tudok írni.
Örülök a legutóbbi (és elég régi, bizony..) bejegyzésed pozitív újdonságainak, vigyázzatok egymásra új cimboráddal! Szenteste délutánján szeretettel ölelünk a Putinéből:)
süti beállítások módosítása